قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد از اعتبارات مصوب سفر دکتر روحانی به استان ابلاغ شده است، گفت: تنها ابلاغ این اعتبار کافی نیست و برای تحقق این مصوبات نگاه ذره‌بینی خبرنگاران و رسانه‌ها کمک کننده است.

تحقق مصوبات دولت نگاه ذره‌بینی خبرنگاران و رسانه‌ها را می‌طلبد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده   در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در حاشیه اختتامیه جشنواره کاریکاتور برگزار شد، با بیان اینکه سفر دکتر روحانی به آذربایجان‌شرقی متفاوت‌تر از سفر به استان‌های دیگر بود، اظهار داشت: این سفر مصوبات خوبی داشت که وظیفه دولت دادن اعتبارات برای اجرای این مصوبات است.

وی افزود: از زمان عهده‌داری مسئولیت استانداری قول داده بودیم که دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران همکاری و تعامل داشته باشند که باز هم تاکید بر همین روال است.
جبارزاده ادامه داد: اطلاع‌رسانی از خدمات دولت به مردم، وظیفه خبرنگاران است و لازمه انجام این رسالت نیز همکاری خوب مسئولان استانی است.
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در اردیبهشت ماه و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان‌شرقی، خبرنگاران به نحوی شایسته اتفاقات این سفر را منعکس کردند.
جبارزاده با بیان اینکه آنچه در سال 94 با همکاری یکدیگر انجام می‌دهیم باید طوری باشد که انجام امور جاری امروز ما را متفاوت‌تر از دیروز کند، اظهار داشت: طبق سند تدبیر و توسعه استان می‌خواهیم نشان دهیم که نمی‌توان بدون برنامه و نقشه راه، با روزمرگی استان را به نقطه مطلوب و مناسب رساند.
وی با تاکید بر اینکه برای اجرای بند بند این سند از خبرنگاران طلب همراهی داریم، افزود: معتقدیم توسعه استان اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه پیش مقدمه آن سند تدبیر و توسعه باشد.
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرده و گفت: از سال گذشته شاهد اجرای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه هستیم.
وی افزود: در بحث شورای فرهنگی ستاد احیای دریاچه ارومیه که به صورت استانی برگزار می‌شود، انتظار داریم خبرنگاران در این مسیر همراهی کنند چرا که همراهی مردم در زمینه فرهنگی برای احیای دریاچه از عهده رسانه‌ها بر می‌آید.
جبارزاده با بیان اینکه در سال گذشته هر ماه یک اتفاق مهم فرهنگی در استان برگزار شد، گفت: اولویت ما در سال 94 برگزاری حداقل دو برنامه متنوع فرهنگی در استان است و از متولیان فرهنگی استان نیز می‌خواهیم سعی کنند هر سال، چند اتفاق و رویداد شاخص فرهنگی نیز در استان برگزار کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.