۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
کد خبر: 300582

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازیکنانش هنوز صددرصد آماده نیستند، گفت: یکی از دلایل شکست‌مان در بازی با استقلال خوزستان، هوای غیر عادی توام با گرما و گرد و غبار اهواز بود.

دلایل شکست پرسپولیس در اهواز از زبان برانکو

به گزارش قدس آنلاین، ‌برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی در ورزشگاه الغدیر اهواز، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ابتدا لازم می‌دانم روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک عرض کنم زیرا آنها تلاش فراوانی دارند.

وی افزود: واقعا بابت این شکست متاسف شدم اما شرایط هوا در اهواز خیلی غیرعادی و غیرقابل تحمل بود. این شرایط توام با گرما، رطوبت و گرد و غبار به صورت مستقیم روی سلامت بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد. شرایط زیادی طول می‌کشد تا بازیکن با چنین شرایطی آشنا شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به استقلال خوزستان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم ولی آنها با اشتباهات بزرگی که ما انجام دادیم به گل رسیدند. البته نباید از ضربه عالی بیت سعید در گل دومی که به ما زد، به سادگی گذشت.

وی همچنین تاکید کرد: بازیکنان ما تلاش کردند ولی فشار هوای امروز فراتر از تحمل انسان بود ولی با این شرایط هم ما یک گل را جبران کردیم ولی در ادامه موفق عمل کردیم. البته نمی‌گویم مقصر اصلی شکست ما آب و هوای اهواز است ولی بی‌تاثیر هم نبود.

ایوانکوویچ در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان من تلاش خود را کردند و تا آخرین لحظه به سمت دروازه حریف حمله کردند ولی ما امروز برابر یک حریف با انگیزه قرار گرفتیم که با هدف پیروزی وارد میدان شده بود، ضمن اینکه برخی بازیکنان ما هنوز به فرم ۱۰۰ درصد آمادگی خود نرسیده‌اند.

وی عنوان کرد: ما در لیگ برتر هم با قرعه بدی روبرو شدیم. امروز در این شرایط بد آب و هوایی اهواز بازی کردیم و بعد از آن باید به مصاف سپاهان برویم ولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم هر چند با استراحتی که قرار است برای تیم ملی در لیگ برتر ایجاد شود، می‌توانیم به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

ایوانکوویچ در خصوص اخراج نوروزی از سوی محسن ترکی در این بازی نیز اعلام کرد که در مورد داوری صحبت نمی‌کند و در پایان در مورد عملکرد برخی بازیکنان تیمش گفت: طارمی و عالیشاه در تمرین خوب بودند با این وجود ما بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانیم آنها را به جای هم در ترکیب قرار بدهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.