قدس آنلاین یزد - رييس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: خبرنگاران چشم بينا، زبان گويا و وجدان بيدار جامعه هستند که گام در عرصه روشنگري گذاشته و از طريق نقد منصفانه با ابزار مقدس قلم؛ سعي در تعالي کشور و بالندگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارند.

خبرنگاران وجدان بيدار جامعه هستند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، "مهدي نشاسته گر" ضمن تبريک روز خبرنگار، به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نويسندگان اظهارداشت : به راستي که رسالت اين قشر فرهيخته و پرتلاش به عنوان طلايه داران و پرچمداران عرصه تنوير افکار عمومي و اطلاع رساني همانا انعکاس مبتني بر حقيقت وقايع و تلاش در راستاي بهبود وضع جامعه و کمک به توسعه همه جانبه و پايدار کشور است.

وي افزود: امروز عرصه خبررساني در پرتو قلم متعهد و انديشه هاي ناب فرزندان برومند ايران اسلامي تجربه نويني را در حوزه اطلاع رساني ارائه مي كند؛ اطلاع رساني شفاف، پرهيز از سياه نمايي و توجه به جنبه هاي اميد بخش اخبار و اطلاعات از جمله فعاليت هايي است كه بايد در توليد اخبار و گزارشها مدنظر قرار گيرد.

نشاسته گرتصریح کرد : انصافاً جامعه اطلاع رساني استان يزد از نظر اطلاع رساني در رديف سرآمدان کشور بوده و همواره در تمامي فراز و نشيبها و روزهاي تلخ و شيرين؛ منادي حقوق ملت و يار و ياور کارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده اند.

رييس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد از حضور هميشگي و پررنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در برنامه هاي اين نهاد الهی و انقلابي در راستاي دستگيري از نيازمندان واقعي جامعه، قدرداني کرد و اظهار اميدواري نمود: اين حضور و مشارکت بيش از پيش پرشورتر و اثرگذارتر شود.

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت افتخارآفرين شهيد محمود صارمي، خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در افغانستان است. اين شهيد والامقام در كسوت خبرنگاري و تا آخرين لحظه به مسئوليت و رسالت خويش عمل كرد و در نهايتِ مظلوميت و در غربت به دست عناصر طالبان، اين فريب خوردگان استكبارجهاني، در افغانستان به ديدار حق تعالي شتافت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.