۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
کد خبر: 302011

سرمربی تیم نفت تهران گفت: تیم سیاه‌جامگان از تک‌گل خود دفاع کرد و من معتقدم تیمی که بتواند خوب دفاع کند، قابل احترام است.

منصوریان: سیاه جامگان قابل احترام است

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ به تیم سیاه‌جامگان به خاطر پیروزی که امروز به دست آوردند تبریک می‌گویم. آنها تیم جوانی داشتند خوب بازی کردند و از تک‌گل خود خوب دفاع کردند. من بارها گفته‌ام تیمی که بتواند خوب دفاع کند برنده شود هم قابل احترام است.

وی در ادامه افزود: ما دو هفته است روی نوار بدشانسی افتاده‌ایم و با اشتباهات فردی امتیازاتی را از دست داده‌ایم. از شانسی که داشتیم استفاده نکردیم.

سرمربی تیم نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی امروز بعضی از بازیکنان سیاه‌جامگان را برای اولین بار بود که دیدم و به این تیم تبریک می‌‌گویم. ما باید فقط و فقط تلاش کنیم تا بتوانیم با توکل بر خدا موفق شویم. از شکست امروز نیز درس بزرگی گرفتیم.

وی در مورد نحوه قضاوت داوری اظهار داشت: داوری عالی بود. شاید در روند مسابقه اعتراضی داشتم اما این اعتراض به خاطر تلف شدن وقت بود که طبیعی هم است. در کل از عملکرد داوری راضی هستم.

منصوریان در مورد صحبتی که در پایان بازی به صورت جر و بحث با مدافع خارجی تیم سیاه‌جامگان داشت، گفت:‌یکسری الفاظ در زبان انگلیسی وجود دارد که اگر آن ترجمه شود معنای بدی دارد. متأسفانه در فوتبال ایران کمتر بازیکنی زبان انگلیسی را می‌داند و پس از آنکه میلانوویچ اعتراض خود را به صورت خارجی مطرح کرد من به او تذکر دادم که از ادبیات بهتری استفاده کند و بازی خودش را انجام دهد اما او با لبخند شیطنت‌‌آمیز به کار خود ادامه داد البته داور بازی نیز کارت قرمز به او نشان داد.

وی در مورد شرایط پیام صادقیان نیز اظهار داشت: من چون نگاهم ملی بود پیام صادقیان را به بازی آوردم حتی دو سه روز گذشته نیز با علی دایی صحبت‌هایی داشتم. من قول می‌دهم او را به فوتبال ایران برگردانم. حتما تا اسفندماه او را به فوتبال ایران برمی‌گردانم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا شما با تیم نفت قرارداد خود را امضا کرده‌اید یا خیر، گفت: من هیچ وقت در زندگی دروغ نمی‌گویم. راستش را بخواهید هنوز قراردادی با این تیم امضا نکردم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد اشتباهات بیرانوند گفت: او یکی از سه دروازه‌بان خوب ایران است. ما اشتباهات او را نمی‌بینیم و او جوان است. ممکن است اشتباهاتی داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.