قدس آنلاین لرستان-نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آبادگفت: دستگاه قضايي و مسئولان استان با عوامل آتش‌سوزي جنگل‌ها و مراتع برخورد قاطع نمایند.

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل آتش سوزی جنگل ها

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،حجت‌الاسلام سيد احمدمیرعمادی در ادامه با بیان این که در این ایام شاهد آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان هستیم اظهارکرد: این آتش‌سوزی‌ها خسارت‌های سنگینی به باور آورده‌اند،و بنابر اذعان مسوولان سالانه 12 هزار هکتار از جنگل‌های لرستان نابود می‌شوند و این خسارت بزرگی است .

وی افزود:به گفته مسئولان امر 95 درصد از آتش سوزی‌های روی داده در جنگل‌های لرستان عمدی و انسانی بوده‌اند و با این حال انتظاری که از مسئولان دستگاه قضایی داریم این است که با کسانی که به عرصه‌های طبیعی تجاوز می‌کنند و با ایجاد آتش‌سوزی و یا تغییر کاربری این عرصه‌ها حیات مردم را به خطر می‌اندازند با قاطعیت برخورد کنند.

امام جمعه خرم‌آبادعنوان کرد: از مردم نیز انتظار داریم که برای حفظ جنگل‌های استان ضمن پرهیز از روشن کردن آتش در عرصه‌های جنگلی عوامل آتش زدن جنگل‌ها را به مسئولان معرفی کنند.

میرعمادی نابودی عرصه‌های طبیعی را از عوامل موثر در گرمای هوا دانست و تصریح کرد: اگر جنگل‌های استان از بین بروند دیگر از آب نیز خبری نیست؛ بنابراین ضرورت دارد که به فکر حفظ منابع طبیعی باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.