قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصویب لایحه الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای، معتقدم برجام نیازی به تصویب در مجلس ندارد.

معتقدم برجام هسته ای نیازی به مصوبه مجلس ندارد/برجام یک برنامه است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور در گفت‌وگو ی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: همانطور که از نام "برجام" پیداست،  یک برنامه است که در خلال آن اقداماتی پیش بینی شده و در مدت 20 سال باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده کشورمان با تسلط و تجربه‌ای که در مذاکرات داشت، توانست آن‌گونه که ما می‌خواستیم توافق برد- برد را برای کشورمان رقم بزند ، تاکید کرد: در مسائل فنی برجام آنچه مورد نظر جمهوری اسلامی ایران بود محقق شده و توافقی که صورت گرفته در کل صد درصد به نفع ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برداشت ما این است که در شرایط فعلی و با وجود خواب‌هایی که کشورهای غربی برای جمهوری اسلامی ایران دیده بودند و با ارجاع پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت به‌دنبال برخورد نظامی با ایران بودند، تیم مذاکره‌کننده کشورمان توانست نقشه آنها را نقش بر آب کرده تا خواب دشمنان تعبیر نشود.

حیدرپور خاطرنشان کرد: تیم دیپلماسی ایران بر اساس منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اوامر راهبردی ایشان روند مذاکرات را به اتمام رساند و این مایه افتخار است.

وی اضافه کرد: مجلس اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور را ارج می نهد زیرا آنها گام های مثبت و ارزشمندی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برداشتند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.