قدس آنلاین _ رئیس حفاظت محیط زیست جوین از کشف لاشه یک رأس قوچ وحشی طی بازرسی از یک خودروی مشکوک در طبیعت این شهرستان خبرداد.

شکارچیان قوچ وحشی ،چهار روز در بازداشتکاه جوین به سر بردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، محمد حسین شم آبادی اظهار داشت: طی گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع جلمبادان ، یگان حفاظت این واحد به یکدستگاه خوردو سواری مشکوک برخورد کردند که درمسیر معدن سنگ کرومیت موسوم به چشمه پلنگان متوقف شده بود.

وی ادامه داد: رد زنی و جستجوی سرنشینان خودرو و رصد  منطقه تا شب ادامه داشت و روز بعد حوالی غروب، شکارچیان روئیت شده و خودرو حامل  آنان توقیف شد.

شم آبادی افزود: طی بازرسی خودرو دوتن از شکارچیان سابقه دار بهمراه شخصی ثالث شناسائی شده و از ناحیه ایشان یک قبضه سلاح ساچمه زنی و لاشه یک راس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

وی همچنیت گفت:با تنظیم صورتجلسه و معرفی متخلفین به مراجع قضائی، شکارچی اصلی و مباشرین شکار به مدت چهار شبانه روز بازداشت شدند.

شم آبادی همچنین گفت: یکی از متخلفین  پرونده مذکور، بواسطه ارتکاب سایر جرائم کیفری جزء زندانیان(بند کار) یکی از شهرستانهای مجاور بوده و بواسطه تخلف اخیر دوباره روانه زندان شد. آزادی وی از زندان و برگشت به بند کار، منوط به صدور حکم برائت در این پرونده است.    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    اینکه ما میبینیم تصویر کله نه قوچ!!!