قدس آنلاین : سی تن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان خواف ،روز گذشته درحاشیه مراسم تجلیلشان، پرندگان و حیوانات تیمار شده را درطبیعت رها کردند.

آزادی پرندگان تیمار شده بدست آزادگان دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی سرپرست حفاظت محیط زیست خواف از رهاسازی چندین قطعه پرنده وحشی تیمار شده و چند رأس قوچ و میش توسط آزادگان سرافراز شهرستان خواف در سایت سلامی خبر داد.

عباس طاهریان ادامه داد: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف با این اداره ،بمناسبت 26 مرداد ماه و با حضور جمعی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس مراسم تجلیل از این بزرگواران در محل سایت سلامی اداره حفاظت محیط زیست خواف برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور 30 تن از آزادگان سرافراز خواف برگزار شد امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشته و از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از این عزیزان تجلیل شد.

طاهریان افزود : پس از اقامه نماز جماعت ظهر در محل سایت تعداد سی قطعه پرنده و 5 راس قوچ و میش آسیب دیده که پس از مداوا احیا شده بودند رهاسازی شدند .

طاهریان افزود : آزادی پرندگان توسط اسرای آزاد شده لحظه ی با شکوهی را رقم زد که افتخار میزبانی آن نصیب محیط بانان شهرستان خواف شد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.