قدس آنلاین؛ شهرکرد؛فاطمه بیاتی اشکفتکی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ متنوع استان را فرصتی مغتنم برای جذب توریست و گردشگر دانست.

تنوع فرهنگ درچهارمحال وبختیاری فرصتی مغتنم برای گردشگری

سید عباس صالحی در گفت و گو با خبرنگار قدس از شهرکرد با اشاره به فرهنگ زیبای استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این استان علاوه بر طبیعت که دارد و مرکز گردشگری کشور معرفی شده است، دارای فرهنگ‌های متفاوتی است که میتوان از این نقطه مثبت استان به عنوان جذب توریست استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تنوع فرهنگی فرصتی مناسب برای حوزه گردشگری داخلی و خارجی در چهارمحال وبختیاری است گفت: در این استان با توجه به مساحت کم و جمعیت نزدیک به یک میلیون نفر فرهنگ‌های متفاوتی را شاهد هستیم که شبیه تابلویی است برای گردشگرانی که میخواهند از فرهنگهای مختلف گذشته و حال را تماشا کنند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین، که این وزارت خانه چه برنامه‌های فرهنگی برای استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی کرده است بیان کرد: فرهنگ و ارشاد میتواند فرصتهای موجود در استان را غنیمت شمارد و در حوزه های شعر، غذا، لباس و بازی محلی فعالیتهای موثری را انجام دهد.

صالحی افزود: زیر ساختهای مناسبی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد است که می توان به عنوان مثل به فرهنگسرای بزرگ شهرکرد اشاره کرد و این زیرساختها فرصتی است برای این اتفاق که گردشگری استان منحصر به جذابیت طبیعی نباشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی را برای تماشای جامعه زیبا و رنگارنگ ایجاد کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.