قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بیش از۱۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی در قسمت های مرکزی و پرجمعیت ایلام فرسوده است.

بیش از ۱۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر ایلام فرسوده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، داراب بیرنوندی در دیدار با فرماندار شهرستان ایلام با بیان اینکه 138 میلیارد ريال برای اجرا و تکمیل پروژهای آب و فاضلاب در شهر ایلام مورد نیاز است، اظهارداشت: به رغم محدودیت های شدید منابع مالی داخلی ناشی از پائین بودن نرخ تعرفه های آب بهاء، پروژهای آبرسانی در شهر ایلام فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه شش کیلومتر از شبکه روستایی چشمه کبود با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال اصلاح و بازسازی می شود، افزود: علاوه بر این اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستای سرطاف به اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیازمند است که برای تسریع در اتمام این پروژه ها، نیازمند مساعدت دولت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام همچنین از افزایش ظرفیت آب شهری و اجرای کار تله متری در تاسیسات آب  شهر ایلام در خصوص تأمین اعتبار خبر داد و تصریح کرد: در صورت نصب، این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب شرب در شهر ایلام کمک شایانی می‌شود.

داراب بیرنوندی به مطالعات مربوط به پروژه فاضلاب شهر چوار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح به اتمام رسیده که برای احداث 10 کیلومتر شبکه فاضلاب به اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیاز است.

وی در این دیدار خواستار حمایت فرماندار ایلام در جلسات کميته برنامه ريزي شهرستان براي اختصاص اعتبارات لازم به پروژه اصلاح شبکه هاي فرسوده ایلام شد و تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 100 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر ایلام در قسمت های مرکزی و پرجمعیت ایلام فرسوده است که اصلاح و ترمیم آن به حمایت دولت برای تأمین اعتبار نیازمند است.

ناصر خوش خبر فرماندار ایلام نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات شرکت آب و فاضلاب بابت تامین آب شرب این شهر علی رغم مشکلات کم آبی، گفت: فرمانداری ایلام براي تأمين اعتبار پروژه اصلاح شبکه‌هاي فرسوده آب در شهر ایلام نهایت همکاری را خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.