قدس آنلاین - ایلام: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: برای بهره برداری از ۱۳۱ طرح عمرانی در استان ایلام، ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ريال هزینه شده است.

هزینه ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ريالی دولت در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شاپور پولادی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری 131 طرح در بخش های عمرانی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی در استان به بهره برداری می رسد، اظهارداشت: برای اجرای این طرح ها در مجموع دو هزار و 430 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته سهم اعتبارهای ملی این استان دو برابر شده و رشد مناسب و قابل قبولی داشته است، افزود: از 131 طرح مورد بهره برداری، 96 طرح استانی و 35 طرح ملی بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام به تخصیص 100 درصدی اعتبارات ملی و 80 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این مهم امری بی سابقه بوده که نشان از اهتمام دولت برای رفع مشکلات استان ایلام دارد.

شاپور پولادی از کلنگ زنی 4 پروژه تاثیرگذار و کلان ملی در استان ایلام در هفته دولت سال جاری خبرداد و تصریح کرد: رویکرد برنامه های هفته دولت امسال خودداری از کلنگ زنی پروژه های جدید است.

گفتنی است استان ایلام یکی از استان های در حال توسعه کشور است که از منابع عظیم خدادادی بهره مند است که استفاده از این منابع و صنعتی کردن آن به توجه جدی دولت نیازمند بوده تا این خطه از ایران اسلامی، با توجه به مرز پرتردد و بین المللی مهران از رکود خارج شود و روند توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.