قدس آنلاین؛ شهرکرد؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین‌الهی مجاهدت و فداکاری نمودند.

شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه استقرار حاکمیت دین الهی مجاهدت و فداکاری نمودند

علی گرجی در اولین جلسه بزرگداشت هشتم شهریور استان با بیان مطالبی از ضرورت پاسداشت این واقعه گفت: شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی مجاهدت و فداکاری نمودند.

وی این حادثه را مهر تأیید دیگری در بی اعتباری ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این سرمایه‌های ناب انقلاب اسلامی، به شیوه‌ای بسیار ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنانش حادثه هشتم تیر را به گونه‌ای موجب کنار رفتن نقاب  منافقین برشمرد و تصریح کرد:  جرم این شهیدان والامقام تلاش در راه برقراری و تداوم حیات حاکمیت اسلامی و خدمت به مردم بود.

 

 گرجی تبیین ویژگی‌های دولت اسلامی، تبیین کارآمدی نظام مقدی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های شیطان بزرگ و تبیین جنایات منافقین کوردل را از جمله ویژگی‌های برجسته مراسم سی و چهارمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: نقش بصیرت و شناخت دشمن و عمل به هنگام مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در بزرگداشت این روز باید تبیین شود.

 

به گفته وی در همین راستا 9 همایش در مراکز شهرستان‌های استان با عنوان«ایران، بزرگترین قربانی تروریسم» (که این مراسم در شهرکرد مرکز استان با حضور یکی از وزرای محترم دولت برگزار می‌شود)، در سطح مساجد استان با موضوع شهیدان رجایی و باهنر  اسوه‌های همدلی و همزبانی دولت و ملت و در سطح دستگاه‌های اجرایی با عنوان تبیین ویژگی‌های دولت اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.