مدیر‌کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ‌استانداری خراسان‌رضوی گفت:‌ صندوق ملی محیط زیست برای نخستین‌‌بار در کشور در این استان تشکیل شد.

صندوق ملی محیط زیست در خراسان رضوی تشکیل شد‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی رسولیان در نشست خبری شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: این صندوق با هدف جذب منابع مالی بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این صندوق زمینه حمایت و حراست از محیط زیست را در استان فراهم خواهد کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به موافقت وزیر صنعت و معدن با تولید خودروهای جدید در نمایندگی ایران خودرو خراسان گفت: سازندگان قطعات خودرو در این استان به سوی ساخت خودروهای جدید حرکت خواهند کرد.

رسولیان با بیان اینکه صادرات در این استان افزایش می‌یابد، افزود: با دستور وزیر صنعت و معدن از این پس خراسان رضوی می‌تواند در تمام بازارهای هدف به صورت مستقیم شرکت کند.

وی به خرید 444 هزار تن گندم از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 163 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: برای نخستین بار 107 هزار تن جو نیز به صورت توافقی و برای متعادل نگه داشتن قیمت جو در بازار از کشاورزان این استان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: خراسان‌رضوی ظرفیت بسیار در حوزه سرمایه گذاری خارجی دارد و زمینه فعالیت بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در این استان نیز بیش از گذشته فراهم شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.