سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: بررسی برجام در کمیسیون، ارتباطی با ارائه لایحه از سوی دولت ندارد و نتیجه بررسی‌ها پس از جمع‌بندی به صحن علنی ارائه شده و تصمیم در خصوص آن با صحن علنی مجلس است.

بررسی برجام در کمیسیون ویژه ارتباطی با ارائه لایحه از سوی دولت ندارد/ تصمیم در خصوص جمع‌بندی برجام با صحن علنی خواهد بود
 
 
  •  

سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به روند کار کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: کار کمیسیون ویژه بررسی برجام ارتباطی با ارائه لایحه از سوی دولت در ارتباط با متن توافق ندارد و کمیسیون در چارچوب مصوبه مجلس برجام را بررسی می‌کند و کار خود را به صورت مستقل انجام خواهد داد.

وی افزود: کمیسیون ویژه پس از بررسی متن برجام گزارشی را آماده و به صحن علنی مجلس ارائه خواهد کرد و تصمیم‌گیری در خصوص برجام با صحن علنی مجلس است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به جلسه فردا صبح هیأت رئیسه این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه به منظور تهیه پیش‌نویس موضوعات مورد بحث در کمیسیون و انجام هماهنگی در این‌باره برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.