قدس آنلاین : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوراي اسلامي، بسیج همگانی مسئولان کشوری را برای نمایش هرچه بهتر و زیباتر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال۲۰۱۷ لازم دانست.

لزوم بسیج همگانی مسئولان کشوری برای چشم انداز مشهد۲۰۱۷

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان قدس رضوی، «علاء الدین بروجردی» در نشست مشترک با معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: برای نمایش هر چه بهتر و زیباتر از مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 بسیج همه مسئولان کشوری الزامی است.

وی همچنین تاکید کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک و در سال 2017 مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام به مدت یک سال انتخاب شده است، علاوه بر آستان قدس رضوی که به طور حتم تاکنون مطالعات ویژه­ ای برای تحقق این چشم انداز  انجام داده است، برنامه ریزی همه دستگاه­ های کشور ازجمله نمایندگان مردم در خانه ملت و حوزه علمیه قم، و دیگر مسئولان اجرایی کشوری و همچنین مجمع جهانی اهل بیت(ع) لازم است.

بروجردی ادامه داد: همه مسئولان باید در یک بسیج عمومی بهترین ها را در آن سال به نمایش بگذارند تا این توانمندی ها در کل جهان اسلام بیان شود و حداکثر استفاده را با یک برنامه ریزی خوب از این مکان مقدس انجام بدهیم.

لازم به یادآوری است؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف و از موز های آستان قدس رضوی بازدید کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.