عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دسترسی به اطلاعات حق همه مردم است، گفت: نمی‌دانم چرا باید با یک خبرنگار برخورد غیرمتعارف شود.

چرا باید با خبرنگاران برخورد نامتعارف شود

به گزارش  تسنیم، احمد مسجد جامعی در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در روزنامه همشهری محله منطقه 22 گزارشی از ساخت و ساز غیرمجاز چاپ شده بود و در کنار آن درباره ضرب وشتم خبرنگار مربوطه و تعرض به وی مطالبی درج شده بود.

وی افزود: درج موضوع تعرض به این خبرنگار کار خوبی است و دفاع از حقوق خبرنگاری به شمار می‌آید. نمی‌دانم چرا باید با یک خبرنگار برخوردهای غیرمتعارف شود.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: دسترسی به اطلاعات حق همه مردم است و خبرنگاران افکار عمومی را نمایندگی می‌کنند. از همه دوستان همشهری محله و شهرداری منطقه می‌خواهم این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از اظهارات وی به تهران‌گردی هفته گذشته خود که به بازدید از برخی بیمارستان‌ها اختصاص داشت، گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های تهران به بازسازی نیاز دارد و سردر بیمارستان وزیری هم باید بازسازی شود. همچنین قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی پزشکی نیز سردر زیبایی دارد که در حال آسیب است و خواهشم این است که به آن‌ها توجه و رسیدگی شود.

در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در جریان دور سوم ملاقات‌های مردمی متوجه شدم اجرای پروژه بزرگراه شهید شوشتری و شهید رستگار مشکلات زیادی برای مردم به‌ وجود آورده است.

وی با اشاره به این‌که یک سوم املاک معارض در این پروژه تملک شده است، ادامه داد: از یکصد و 94 میلیارد تومان قراردادهای تنظیمی تنها 72 میلیارد قرارداد تنظیم شده و در حالی که املاک تملک شده تخریب شده است اما از پول آنها خبری نیست. علی‌رغم اینکه این طرح در بودجه سالانه جزو طرح‌های اولویت‌دار دیده شده تخصیص بودجه کافی نیست.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: 426 پلاک در جریان اجرای این پروژه تملک و تخریب شده و باید به فوریت به این موضوع رسیدگی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.