پایگاه خبری صعده پرس یمن روز چهارشنبه از روابط مخفیانه بین المللی و منطقه ای گروه تروریستی داعش با کشورهایی مثل عربستان، قطر، رژیم صهیونیستی و ترکیه خبر داد.

روزنامه انگلیسی حقیقت ارتباط بین داعش، عربستان و قطر را فاش کرد

این پایگاه خبری به نقل از روبرت فیسک خبرنگار روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، پوشش جنایات وحشیانه ای که توسط گروه تروریستی داعش بخصوص در کشورهایی مثل سوریه و عراق انجام می شود توسط رسانه های جمعی بین المللی را مشارکت نقدی آنها با داعش ذکر کرد.
به نوشته این روزنامه، جنایات وحشیانه داعش بسیار بزرگتر از آن است که در اخبار و رسانه ها منتشر می شود.
روبرت فیسک از اصحاب رسانه های بین المللی خواست بجای پرداختن و تمرکز بر جنایات تروریستی این گروه، به اهداف و اندیشه پشت پرده ایجاد این گروه بپردازند.
وی سپس به روابط محکم بین برخی گروه های تندرو مثل 'جبهه النصره، جیش الاسلام و جیش الحر' که بطور مخفیانه همان اهداف را دنبال می کنند اشاره کرد که همسو با اقدامات گروه تروریستی داعش صورت می گیرد.
این روزنامه انگلیسی سپس به ضرورت تحقیقات روزنامه ای در باره روابط بین گروه تروریستی داعش با عربستان، قطر و ترکیه تاکید کرد و همچنین نقش سلاح های آمریکایی که از طریق مرزهای سوریه بطور مستقیم به دست داعش می رسد را به چالش کشید.
روبرت فیسک در پایان این سوال را مطرح کرد که چرا گروه داعش تاکنون هیچ حمله ای به رژیم صهیونیستی نداشته بخصوص در شرایطی که این رژیم بارها به مواضع دولت سوریه حمله کرده است.
عربستان، امارات، قطر، ترکیه و آمریکا کشورهایی هستند که گروه های تروریستی داعش و القاعده را مورد حمایت مالی و تسلیحاتی خود قرار داده و در شکل گیری آن نقش فعالی داشته اند.

ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.