قدس آنلاین:نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی و سمعی و بصری به مناسبت ایام دهه کرامت و میلاد امام هشتم (علیه السلام) در بجنورد گشایش یافت.

 نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در بجنورد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات  فرهنگی و سمعی و بصری در بجنورد به همت کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عبا این شهرستان به مناسبت ایام دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج، حضرت امام رضا (علیه السلام)  با حضور مسئولان و عموم مردم گشایش یافت.

اسفندیار مکرمی، مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عبا در این باره گفت: 200 عنوان کتاب با محوریت سیره ائمه اطهار به ویژه  سیره رضوی  در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  و نهضت مطالعه مفیدعنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که بدینوسیله ضمن نشر فرهنگ مطالعه،  آموزه های دینی را با در دسترس قرار دادن کتاب های آموزشی دراین راستا به خانواده ها  تعلیم دهیم.

مکرمی همچنین اعلام کرد: این نمایشگاه تا پنج شنبه پنجم شهریور سال جاری هر روز عصرها از ساعت 17 تا 20 برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

گفتنی است، در این افتتاحیه  کتاب شمس طوس که تجدید چاپ شده است رونمایی شد و15 تن از مکبران و موذنان نوجوان، فعالان طرح تلاوت  نور  و نیز حافظان طرح قرآنی 1449 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.