درگیری‌های شدید بین رزمندگان قبایل یمنی با ارتش سعودی در نزدیکی شهر نجران جریان دارد و در همین حال یک منطقه راهبردی در استان مارب نیز پاکسازی شد.

درگیری شدید رزمندگان قبایل یمنی با ارتش سعودی/ فرودگاه نجران هدف قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در یمن، نیروهای قبیله‌ای یمن مواضع ارتش عربستان در نجران و مواضع نظامی ارتش امارات در یکی از مناطق نجران را هدف گرفتند.

این در حالی است که منطقه نجران شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای قبیله‌ای یمن با ارتش عربستان است که با کشته شدن شماری از نظامیان ارتش عربستان همراه بود.

یک عضو قبیله بنی الحارث به خبرنگار فارس گفت که این قبیله پنج هزار نیرو را برای کمک به کمیته‌های انقلابی به مناطق مرزی و سرکوب ارتش عربستان اعزام کرده است.

وی افزود: درگیری بین نیروهای قبیله‌ای با نظامیان ارتش عربستان با دستکم چهار کشته از نیروهای قبیله‌ای همراه بوده است.

این فرمانده نیروهای قبیله‌ای یمن گفت: نیروهای قبایل درصدد ورود به نجران هستند و در همین راستا درگیری بین آنها با نظامیان سعودی در اطراف شهر نجران ادامه دارد.

از سوی دیگر خبرنگار فارس از مرزهای یمن گزارش داد، صدای انفجارهای مهیبی از طرف فرودگاه نجران شنیده شد که 10 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

منابع موثق خبر دادند، ارتش و قبایل یمن فرودگاه نجران را با چندین فروند موشک بمباران کردند.

پاکسازی منطقه استراتژیک «قرود بفرضة نهم» در استان مأرب

از سوی دیگر رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی عصر دیروز سه‌شنبه منطقه قرود بفرضة نهم از توابع شهر مدغل در استان مأرب را پاکسازی کردند.

یک منبع نظامی از استان مأرب به خبرنگار فارس خبر داد: رزمندگان ارتش عصر دیروز همه کوه‌ها و تپه‌های مشرف به منطقه قرود را از وجود عناصر القاعده و مزدوران دشمن سعودی پاکسازی کردند.

وی افزود: عناصر مستقر در این مناطق با مسدود کردن جاده اصلی و فتنه انگیزی دردسرساز شده بودند که با کمک نیروهای مردمی کاملا تار و مار شدند و مابقی تحت تعقیب هستند.

این منبع از همه ساکنان منطقه قرود خواست با ارتش برای بازگشت امنیت و ثبات و رهایی از خشونت عناصر تروریستی همکاری کنند.

گروه‌های وابسته به القاعده و مزدوران دشمن سعودی در این منطقه جبهه جنگی را گشوده بودند تا مسیر مواصلاتی بین صنعا و مارب را با حمایت و پشتیبانی هوایی ائتلاف عربی مسدود کنند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.