معتمدی: فرمانده نیروی انتظامی در خصوص دلایل سرقتهای مسلحانه در مشهد و نقش بانکها در بروز این مسأله به خبرنگار ما گفت: ...

بهبود ضریب امنیتی بانکها با مأموران انتظامی  و دوربین مداربسته

عوامل گوناگون در ایجاد سرقتهای مسلحانه دخالت دارد که یکی از این موارد رعایت نکردن مسایل امنیتی و حفاظتی در محلهای حساس  است.

سردار اشتری با بیان اینکه باید ضریب امنیتی و حفاظتی در محل و مکانهای حساس از جمله بانکها ارتقا یابد، افزود: این مهم از طریق نصب دوربین و داشتن مأمور قابل انجام است که البته از سوی نیروی انتظامی نیز رعایت این موارد مورد تأکید است.

وی اضافه کرد: بانکهایی که اصول ایمنی را رعایت کردند مشکلی ندارند، اما متأسفانه برخی بانکها این مسایل را رعایت نکردند و به این مراکز آسیب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه سارقان سرقتهای مسلحانه مشهد شناسایی شدهاند، اضافه کرد: شماری از این سارقان دستگیر شدهاند و بقیه نیز بزودی دستگیر میشوند، ضمن اینکه هشدار لازم  به مسؤولان بانکها برای رعایت موارد حفاظتی داده شده است.

وی درباره سرانجام بحث ممنوعیت حمل سلاح سرد و تبدیل شدن به قانون اذعان داشت:نیروی انتظامی نظرات کارشناسی خود را در خصوص ممنوعیت حمل سلاح سرد در اختیارمجلس و قوه قضاییه قرارداده است و کارشناسان در کمیسیونهای مربوط شرکت و موضوعات را مطرح کردهاند، اما اینکه نتیجه چه خواهد شد و آیا در قانونی که آخر کار مشخص میشود خواسته های نیروی انتظامی لحاظ شده باشد امری جداست که هنوز مشخص نیست، نکته مسلم اینکه همه نظرات ارایه شده است و باید منتظر تصمیم نهایی ماند.

وی درخصوص برنامه های نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت حاشیه شهرهای کشور از جمله مشهد با اشاره به کاهش هفت درصدی جرایم در خراسان رضوی یادآور شد: میزان کاهش جرایم در کشور نیز بین هفت تا هشت درصد است، به عبارت دیگر روند سال جاری در حوزه کاهش جرایم در کشور مناسب بوده است.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی به موضوعات امنیتی حاشیه شهرهای کشور از جمله مشهد اهتمام دارد و تأمین امنیت را در همه نقاط کشور وظیفه خود میداند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • <a href="http://cctvha.ir">دوربین مدار بسته</a> IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    دوربین مدار بسته امروزه به عنوان یکی از بهترین ابزار برای محافظت از مکان های تجاری و مسکونی است امیدوارم ازین پس این مشکلات توی جامعه وجود نداشته باشه خسته نباشید از اطلاع رسانیتون تشکر میکنم