نیروهای «گردان صلح» عراق توانستند منطقه «اللاین» در نزدیکی شهر «سامرا» را پس از ۲ روز درگیری، از وجود تروریست‌های داعش پاک‌سازی کنند.

پاک‌سازی کامل منطقه «اللاین» سامرا از تکفیری‌های داعش

به گزارش به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، نیروهای «گردان صلح» (وابسته به «مقتدی صدر») پس از دو روز درگیری در غرب شهر مقدس سامراء، توانستند منطقه «اللاین» را از حضور تروریست‌های داعش پاکسازی کرده و خطر را از سر شهر سامراء بردارند.

نیروهای گردان صلح با شروع عملیات از تمامی محورها به منطقه حمله بردند و موفق شدند بعد از درگیری شدید با عناصر تروریستی داعش و کشتن ده‌ها تن از تروریست‌ها تمامی منطقه «اللاین» و اطراف آن را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

 با حملات نیروهای عراقی و شدت یافتن حملات آنان تروریست‌های داعش بسرعت خطوط اولی دفاعی خود را رها کردند و مجبور به فرار از منطقه شدند.

نیروهای متخصص گردان صلح نیز بعد از آزادسازی کامل منطقه اللاین شروع به پاکسازی و خنثی‌سازی بمب‌های کار گذاشته شده در خیابان‌ها، خانه‌ها و روستاهای منطقه اللاین از جمله روستای «ام الطوس» کرده‌اند.

 

 هفته گذشته عناصر تروریستی داعش با حمله به مواضع نیروهای عراقی توانسته بودند بخش‌های زیادی از منطقه اللاین را به اشغال خود در بیاورند و خود را به شهر سامراء نزدیک و همزمان با اشغال منطقه، اقدام به مین‌گذاری در منطقه کنند.

تروریست‌های داعش در طول 10 روز گذشته حملات وسیعی را در شمال شهرستان «بیجی» و غرب سامراء برای کاهش فشار به دیگر عناصر تکفیری در شهر «الرمادی» و «فلوجه» و بالا بردن روحیه نیروهای خود بعد از شکست‌های پی در پی در شهر های الرمادی و فلوجه انجام دادند.

 

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.