قدس آنلاین-تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۴، گفت: مطمئنم با همت و تلاش مدیران استان این اتفاق خواهد افتاد.

تحویل تمام واحدهای مسکن مهر آذربایجان‌شرقی تا پایان سال به متقاضیان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در آیین بهره‌برداری از 5 هزار و 693 واحد مسکن مهر در سطح استان، اظهار داشت: از طرف ساکنان این واحدها از همه کسانی که در ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا امروز تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بنا داشتیم تا پایان سال 94 بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنیم، اما صاحب‌نظران اعتقاد داشتند که با توجه به مشکلات عدیده این کار امکان‌پذیر نیست.

جبارزاده اضافه کرد: مسئولان اجرایی استان نشان دادند که با همت عالی می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد و امروز شاهدیم که بخش بزرگی از این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده و بخش باقی‌مانده نیز باید تا پایان سال به اتمام برسد.

استاندار آذربایجان شرقی از توجه ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان به پروژه‌های مسکن مهر قدردانی کرد و گفت: با وجود اینکه بعد از زلزله ارسباران، منابع این دستگاه‌ها کاهش یافته بود اما با دست خالی برای رفاه و آسایش مردم و ساکنان مسکن مهر تلاش کردند.

وی افزود: با تلاش و همتی که از مدیران استان سراغ داریم مطمئنا تا پایان سال 94، قریب به اتفاق واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

جبارزاده با اشاره به اینکه 40 درصد از واحدهای مسکن مهر استان در دولت گذشته احداث شده بود و بقیه به دست این دولت ساخته شده است، افزود: امیدواریم با پایان پروژه‌های مسکن مهر وارد فاز دیگری از تامین مسکن برای شهروندان شویم.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص آزادراه تبریز- سهند هم گفت: خود را متعهد به وعده رئیس جمهور به مردم سهند می‌دانیم و شبانه‌روز تلاش می‌کنیم تا این پروژه را که سالیان سال راکد مانده بود به سرانجام برسانیم.

وی افزود: مصمم هستیم که شهر سهند را به عنوان شهری برتر، زیبا و نگین شهرهای جدید در کشور معرفی کنیم و معتقدیم که شهر سهند این ظرفیت را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.