نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه مردم از نابسامانی وضعیت اقتصاد کشور خسته‌ شده‌اند، گفت: مجلس همواره نگاه مساعدت و همراه با دولت داشته و در زمینه تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز اعلام همکاری می‌کند.

مردم از نابسامانی اقتصاد خسته‌ شده‌اند/ مجلس در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی همراه دولت است
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: آنچه باید امروز به عنوان مسئله نخست کشور مورد توجه قرار گیرد وضعیت معیشتی مردم بوده چراکه شاهد فشار جدی بر روی مردم در بعد اقتصادی هستیم.

وی افزود: نگرانی ما امروز این بوده که سرمایه‌گذاری دولت بر روی بحث‌های سیاسی بوده و مردم انتظارشان این است که دولت به مشکلات اقتصادی مردم توجه بیشتر کرده و نگاه چاره‌اندیشانه به این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با وجود شعارهای متعدد دولت در حوزه کاهش تورم و رکود، مردم تغییری در سفره‌های خود احساس نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز تورم و نگرانی بر مردم تحمیل شده و وضعیت اقتصاد خرد، مردم را به بن‌بست منتهی کرده است.

پژمانفر یادآور شد: وضعیت امروز نشان می‌دهد مردم با شرایط بسیار سختی مواجه هستند و دولت باید تمام توانش را در عرصه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم بکار گیرد، آنچه مشخص و محرز بوده دیگر زمان شعار و ادعا به اتمام رسیده و مردم ما هم از این موضوع خسته شده‌اند.

وی تاکید کرد: عمر هر دولت چهار سال بوده و نیمی از عمر دولت در حالی سپری شده که عموم مردم انتظار دارند که دولت بیاید و بگوید در حوزه اقتصاد و معیشت مردم چه اقداماتی انجام داده است و چرا آثار تمامی شعارها در حوزه کاهش تورم و رکود در کف جامعه و زندگی مردم ملموس نیست؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نگاه مردم به عملکرد دولت‌ها را در افزایش قدرت خرید، تامین نیازها و افزایش اشتغال جوانانشان توصیف کرد و گفت: تمامی اینها در حالی بوده که درصد و نرخ بیکاری در جامعه ما رشد روزافزون داشته و جامعه را به تنگنا کشانده است.

پژمانفر تصریح کرد: مردم را چه کار با این بازی‌های سیاسی؟ بدون تعارف، دولت عملکرد و کارنامه موفق و حتی قابل قبولی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم تاکنون نداشته است.

وی یادآور شد: در چنین شرایطی تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی امری ضروری است، باید مسئولان دست در دست هم داده و برای حل مشکلات مردم کاری انجام دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای همکاری با دولت در حوزه فرماندهی اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی می‌کند، گفت: مجلس همواره نگاه مساعدت و همراه با دولت داشته و در زمینه تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز اعلام همکاری می‌کند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.