قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا حضور پررنگ مردم و پیروی از ولی فقیه را از شاخص های اصلی اقتدار کشور دانست.

حضور مردم و پیروی از ولی فقیه، شاخص اصلی اقتدار کشور است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، غلام عسکر کریمیان در جمع بازنشستگان سپاه در ناحیه غدیر، اظهار داشت: رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، حضور پررنگ مردم، پیروی از ولی فقیه و رهنمون‌های رهبری موجب شد آمریکا و همپیمانانش چاره‌ای جز نشستن بر پای میز مذاکره نداشته باشند.

وی با تاکید به اینکه مسائل هسته‌ای و دیگر مسائل بهانه است، گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران، ایدئولوژی و افکار حضرت امام(ره) است.

کریمیان با اشاره به تحولات منطقه، جاری کردن افکار حضرت امام(ره) در تشکیل بسیج مردمی در کشور سوریه و عراق و انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس را در مقابله با داعشیان و تکفیری‌ها مهم خواند و اظهار داشت: درگیری‌های منطقه جنگ نیابتی بوده و هدف شوم آنها در حمله به سوریه و عراق، بهانه‌ای برای دستیابی به کشور ایران است که به حول قوه الهی، تدابیر فرماندهی کل قوا، بصیرت مردم و حضور قدرتمند قوای نظامی، اینآرزو را به گور خواهند برد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بازنشستگی پایان رسالت نیست، از درخواست و حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) قدردانی کرده و آن را نشان از روحیه والایی آنها دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.