خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب عناصر زخمی گروهک تروریستی جبهه النصره را برای درمان به سرزمین های اشغالی منتقل کرده است.

انتقال تروریست های مجروح ازسوریه به فلسطین اشغالی

به گزارش ایرنا به نقل از سانا٬ بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات شبانه 6 تن از عناصر زخمی گروهک تروریستی جبهه النصره که در خاک سوریه زخمی شده بودند را برای درمان به سرزمین های اشغالی انتقال داد.
این در حالی است که مردم بخش اشغالی جولان در خردادماه امسال با جلوگیری از انتقال 2 تن از زخمی های این گروه با خودروی نیروهای رژیم صهیونیستی٬ یک نفر از این تروریستها را به هلاکت رساندند.
در پی این اقدام اهالی جولان٬ نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به منازل ساکنان این منطقه، شمار زیادی از آنها را بازداشت کردند.
رسانه های رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به این مطلب نوشتند که نیروهای نظامی این رژیم یک جوان زخمی را برای درمان به بیمارستان زیف در صفد منتقل کرده اند.
همچنین رادیوی این رژیم صبح امروز اعلام کرد: نیروهای صهیونیستی با بالگرد پنج تن را که به شدت زخمی شده بودند برای درمان به بیمارستانی در شهر حیفا منتقل کردند. 
منابع خبری و اطلاعاتی تاکید دارند که رژیم صهیونیستی ارتباط تنگاتنگی با گروهک های تروریستی در منطقه دارد و نیروهای این رژیم به ویژه در خاک سوریه به شکل های مختلف از گروهک های تروریستی حمایت می کنند.
براساس این گزارش، گروه های تروریستی جبهه النصره با هماهنگی کامل رژیم صهیونیستی عمل می کنند و این رژیم انواع حمایت های مالی و تسلیحاتی را در اختیار تروریست ها می گذارد.
گروه های تروریستی مختلف با حمایت غرب و همپیمانان منطقه ای آمریکا در سال 2011 جنگ علیه ملت و دولت سوریه را آغاز کرده و تاکنون ده ها هزار غیرنظامی را به خاک و خون کشیده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.