پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوي: معاون ساختمان شرکت مسکن و عمران قدس رضوی از بهره برداری پروژه ساختمانی تالار شهر مشهد توسط این شرکت خبر داد.

پروژه ساختمانی تالار شهر مشهد به بهره برداری رسید

علی رئیسی اظهار داشت: پروژه ساختمان اداری- فرهنگی تالار شهر در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای 18 هزار و 800 مترمربع به بهره برداری رسیده و تحویل شورای شهر مشهد شده است.

وی ادامه داد: ساخت پروژه تالار شهر واقع در طرح بزرگ میدان شهدا از طرف شهرداری مشهد در خرداد ماه 1389 به شرکت مسکن و عمران قدس رضوی واگذار شد.

رئیسی درباره مشخصات پروژه تالار شهر شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این پروژه در 6 طبقه طراحی شده که شامل دو طبقه در زیرزمین است که طبقه منفی دو به عنوان پارکینگ، انبار و تاسیسات و طبقه منفی یک به واحدهای آی تی، برنامه ریزی شهرداری و نمازخانه اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: طبقات همکف و اول نیز شامل سالن همایش با ظرفیت 550 نفر و موزه و طبقات دوم و سوم نیز شامل واحد های مختلف مربوط به شورای شهر مشهد است.

معاون ساختمان شرکت مسکن و عمران قدس رضوی یکی از ارزشمند ترین وجوه فعالیتهای این شرکت را فعالیت در زمینه احداث ساختمان با کیفیت برتر عنوان کرد و افزود: این اقدامها نشانگر روحیه خدمت رسانی و پاسخگویی در این شرکت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.