هنگام حضور هافبک عراقی در تمرینات دروازه‌بان استقلال با کنایه به او خوش‌آمد گفت.

کنایه رحمتی به کرار و جریمه بازیکنان

به گزارش تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار روز جمعه مقابل شهرداری سمنان در چارچوب مسابقات جام حذفی ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*مهمترین نکته تمرین بازگشت کرار جاسم بود. هافبک عراقی استقلال که در اردوی این تیم در هتل المپیک با فرزاد مجیدی درگیر شده بود پس از عذرخواهی روز گذشته‌اش از عوامل تیم و مسئولان باشگاه امروز در تمرین حضور یافت. این بازیکن پس از روبوسی با فرزاد مجیدی و دست دادن با بازیکنان و پرویز مظلومی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

*هنگامی که کرار وارد تمرین شد مهدی رحمتی به وی گفت که به استقلال خوش آمدی. مظلومی نیز در این لحظه به شوخی گفت جریمه‌ات سنگین است.

*هنگامی که کرار به جمع بازیکنان اضافه شد ناراحتی و نارضایتی در چهره برخی از بازیکنان مشهود بود که چرا این بازیکن با وجود حواشی زیادی که دارد در تمرینات شرکت کرده است.

*کرار جاسم به سمت منصور پورحیدری نرفت و این دو با یکدیگر برخوردی نداشتند.

*غایبان تمرین مانند روزهای گذشته؛ ملی پوشان، بازیکنان امید، هرایر مگویان و ریوالدو بودند.

*از تمرین امروز تنها 10 نفر استقبال کردند.

*هنگام تمرین آبی پوشان مسابقات کارتینگ در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شد که صدای آنها بازیکنان و همچنین خبرنگاران را اذیت می‌کرد.

*تمرین آبی پوشان با گرم کردن زیرنظر علی اصغر قربانعلی‌پورمربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن بازیکنان به تمرین آقا وسط پرداختند. بخش بعدی تمرین، آیتمی بود که بازیکنان باید با دویدن دو به دوی بازیکنان به سوی هم و با سوت مربی بدنساز باید به سرعت تغییر جهت داده و استارت بلندی می‌زدند. کری زیادی بین بازیکنان وجود داشت و هر گروهی که اشتباه می‌کرد از سوی پرویز مظلومی با شنا رفتن جریمه می‌شدند. در این آیتم آرش برهانی و میلاد فخرالدینی برای همه کری می‌خواندند و زمانی که یکی از آنها جا ماندند سایر بازیکنان از شنا رفتن این دو بازیکن خوشحال شدند. پرویز مظلومی به کرار نیز تذکر داد که باید شنا برود و این بازیکن به دلیل اینکه جامانده بود شنا رفت.

*آیتم دیگر تمرین، فوتبال تحت فشار در یک چهارم زمین بود.

* وانت یکی از تدارکات‌ استقلال پشت دروازه‌ای پارک شده بود که دروازه‌بان‌ها مشغول تمرین کردن بودند و هر زمان که نیاز به آب خوردن یا توپ داشتند از وانت تدارکات استقلال استفاده می‌کردند.

*با تصمیم کادر فنی تمرینات استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.