قدس آنلاین- تبریز: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه‌ی موج فوتبال در مورد مسائل و حاشیه‌های مختلف پیرامون این تیم صحبت کرد و جواب انتقادات را داد.

تونی و ذوالفقاری دعوایی نداشتند/ تیم دوم تراکتورسازی ایجاد می‌شود/ صدور مجوز بازی ملی و آسیایی برای بازیکنان سرباز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید عباسی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه‌ی موج فوتبال در رابطه با آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: تمرینات تیم در حال پیگیری است و سعی کردیم مشکلات تیم را در این تعطیلات رفع کنیم و در این راستا دو مربی بومی به جمع کادر فنی اضافه شده است تا بازیکنان بهتر بتوانند با سرمربی در ارتباط باشند.

وی افزود: از مسائل روحی و روانی تیم هم غافل نیستیم و تمام تلاش‌مان این است که با هماهنگ شدن تیم، بتوانیم به جایگاه‌های بهتر دست یابیم.

تونی و ذوالفقاری دعوایی نداشتند

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص جلسه‌ی برگزار شده در باشگاه با حضور مربی و سرپرست تیم، گفت: مربی و سرپرست تیم مشکل و دعوایی با یکدیگر نداشتند، فقط در حیطه‌ی کاری کمی دچار مشکل شده بودند که خدا را شکر آن‌هم برطرف شده است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

رقم قرارداد حمزه از قرارداد فصل قبل ادینهو کمتر است

عباسی در خصوص اعلام رقم قرارداد بازیکنان تیم تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ام که در باشگاه بر روی همه کسانی که دوستدار تراکتورسازی هستند، باز است ولی نباید از سوی رسانه‌ها اطلاعات غلطی به مردم ارائه شود تا دچار حاشیه نشویم. رقم مبلغ قرارداد ادینهو در سال گذشته از مبلغ قرارداد حمزه یونس در این فصل بیشتر است و با این بازیکن برزیلی هم پیش‌قرارداد بسته بودیم که علت قطعی نشدن آن قبلا اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ادینهو در فصل گذشته با آپشن‌هایی که در قراردادش آمده بود، 450 هزار دلار دریافت کرد ولی مبلغ کل قرارداد حمزه‌یونس 425 هزار دلار است. علت نماندن ادینهو در تراکتورسازی مسائل مالی نبوده است و خودش علاقه‌ای به ماندن در ایران نداشت.

ستاره‌های فصل قبل نخواستند در ایران بمانند

مدیر عامل تراکتورسازی اظهار کرد: هیچکدام از ستاره‌های فصل قبل تراکتورسازی در ایران نماندند و مطمئن باشید اگر آن‌ها در کشورمان بازی می‌کردند، فقط و فقط بازیکن تراکتورسازی می‌بودند.

عباسی در رابطه با اینکه تراکتورسازی چه‌زمانی به وضعیت مطلوب خواهد رسید، تأکید کرد: به عنوان مدیریت تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم و بر خلاف سایر تیم‌ها از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداریم.

تیم دوم تراکتورسازی ایجاد می‌شود

وی در پاسخ به انتقاد و سؤال مجری برنامه یادآور شد: ما هم دلمان می‌سوزد که آذربایجان‌شرقی که این همه بازیکن تحویل تیم ملی کشورمان داده است، در حال حاضر هیچ بازیکنی در سطح ملی ندارد. در این فصل دستِ مربی تیم را در جذب بازیکن کاملا باز گذاشتیم و این موضوع را به ایشان واگذار کردیم. کارگروهی برای پرورش بازیکن بومی ایجاد کرده‌ایم و به جد روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم؛ انشاالله با ایجاد تیم دوم تراکتورسازی در جهت محقق شدن این مهم گامی بلند برخواهیم داشت.

اولیویرا از بازیکنان جذب شده راضی است

مدیر عامل تراکتورسازی عنوان کرد: از نتیجه‌ای که تیم گرفته است، راضی نیستم ولی به‌لحاظ جذب بازیکن، نقل و انتقالات خوبی صورت گرفته است و مطمئناً سرمربی تیم قبل از عقد قرارداد با تراکتورسازی، از شرایط تیم مطلع و راضی بوده است و با آگاهی کامل مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است.

عباسی در رابطه با تیم‌های پایه‌ی باشگاه تراکتورسازی گفت: از نبود بازیکنان بومی حتی در تیم‌های رده‌ی پایه‌ی باشگاه بسیار ناراحتم و در تلاش هستیم تا با ایجاد یک تیم پایین‌تر از رده‌ی سنی امید، بتوانیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم نقشی را در ساختارسازی برای باشگاه ایفا کنیم.

نمی‌دانم هدف مجری برنامه از مطرح کردن بعضی صحبت‌ها چیست 

وی از صحبت‌های مجری و کارشناس برنامه انتقاد کرد و گفت: من همیشه تقاضا کرده‌ام که قبل از مطرح کردن یک ادعا آن‌هم در رسانه‌ی ملی از صحت آن مطلع شوید، در باشگاه برای این منظور همیشه به روی همگان باز است. نمی‌دانم پشتِ این صحبت شما {مجری برنامه} که می‌گویید من هیچوقت در تبریز نیستم، چه‌چیزی است ولی این موضوع اصلا صحت ندارد و بهتر است صادقانه‌تر صحبت کنیم. همچنین این ادعای کارشناس برنامه را هم که می‌گوید من مخالف بومی‌سازی در تراکتورسازی هستم را کاملا نادرست و بی پایه و اساس می‌دانم.

صدور مجوز بازی ملی و آسیایی برای بازیکنان سرباز

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان سرباز خواهند توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، اظهار کرد: مشکل حضور این بازیکنان در تیم ملی هم حل شده است و مشکلی از بابت بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا هم نخواهند داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.