اردبیل- مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه این صنعت گفت: بی شک تضعیف تولید ملی صنعت خودروسازی کشور را نابود خواهد کرد.

یک مدیر سایپا:تضعیف تولید ملی صنعت خودروسازی را نابود می کند

به گزارش  مهر، رضا تقوی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت خودرو، ماشین آلات سنگین راه سازی، قطعات یدکی و صنعت حمل و نقل در اردبیل افزود: در بحث تولید ملی امروز شاهد برخی اقداماتی هستیم که بیشتر شیطنت آمیز به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه این اقدامات و کمپین ها برخلاف تاکیدات مسئولان نظام و کشور مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: اگر خودرو سازی را تضعیف کنیم این صنعت در کشور نابود خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا نابودی این صنعت ملی را برابر با ورود خودروهای لوکس خارجی به بازار کشور دانست و تاکید کرد که مهمتر اینکه در بحث اشتغال با مشکلاتی مواجه می شویم، چراکه هم اکنون یک میلیون نفر در این صنعت فعالیت می کنند که با خانواده های خود به پنج میلیون نفر می رسند.

وی در عین حال تولید محصولات بروز و جدید را در سرلوحه تولیدات این شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تا پایان برنامه پنجم توسعه ماموریت هایی برای صنعت خودروسازی کشور تعریف شده که براساس آن باید تولیدات داخلی سالانه به مرز سه میلیون دستگاه برسد.

تقوی با بیان اینکه طی سال ۹۱ و در اوج تولید، دو شرکت ایران خودرو و سایپا یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه تولید داشته اند، متذکر شد: صنعت در تولید ۳۰ درصد سهم دارد که ۲۷ درصد آن سهم صنعت خودروسازی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر براساس آمارها ۱۵ میلیون خودرو در کشور تردد می کنند، عنوان کرد: تناسب تولیدات خودرو تا پایان برنامه پنجم توسعه براساس میانگین رشد جمعیتی که ۱.۶ درصد خواهد بود، در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    2 0
    وقتی با سو مدیریت جنس بی کیفیت دست مردم می دادید و پاداش چند صد میلیونی به امثال خودت بر می داشتی باید فکر این روز را می کردی . حالا باید به گناه خود اعتراف کنی و توبه کنی تا به اقتصاد کشور لطمه نخورد .
  • جواد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    1 0
    نمی خریم تا به امید خدا نابود شوید
  • سردار IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 0
    همون بهتر که نابود بشه
  • محمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    اگه قرار باشه بقای صنعت خودرو سازی در گرو ضایع کردن حق مردم باشه همون بهتر که نابود بشه