قدس آنلاین- ایلام: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست و برنامه دولت یازدهم اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ است که تلاش می شود این مهم عملی شود.

سیاست دولت، اتمام مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، احمد اصغری مهر آبادی در حاشیه افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر در استان ایلام با بیان اینکه در صورتی که دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز همکاری کنند آمادگی داریم تا پایان سال 400 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور را به متقاضیان تحویل دهیم، اظهارداشت: توقع داریم این دستگاه ها نسبت به اجرای خدمات زیربنایی و واگذاری انشعابات در پروژه های مسکن مهر با وزارت راه و شهرسازی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال آمادگی واگذاری 400 هزار واحد مسکن مهر را داریم، افزود: 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور داریم که تاکنون یک میلیون و 820 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل مالکان شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سالجاری نزدیک به 800 هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسیده و تحویل شده و تا پایان مهر ماه نیز 80 هزار واحد دیگر تحویل مالکان می شود، خاطرنشان ساخت: حدود 60 هزار واحد مسکن مهر مشکل دار در سطح کشور وجود دارد که به تعاونی های مسکن و مشاغل آزاد مربوط می شود که امیداوریم با هماهنگی های لازم، مشکلات این واحدها برطرف شود.

احمد اصغری مهر آبادی سهم استان ایلام از واحدهای مسکن مهر را در مجموع 19 هزار واحد عنوان و تصریح کرد: تاکنون 15 هزار واحد مسکن مهر در استان ایلام ساخته و تحویل متقاضیان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه با اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام هماهنگ شده که 50 درصد واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این استان را تا پایان سال تکمیل و به مالکان تحویل دهند، بیان داشت: 50 درصد مابقی واحدهای باقی مانده مسکن مهر استان ایلام نیز با حمایت استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی استان تا پایان سال 95، تکمیل و پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به پیشرفت 94 درصدی پروژه مسکن مهر در استان که بالاتر از میانگین کشوری است، اشاره کرد و افزود: استان ایلام در پروژه مسکن مهر از استان های موفق در کشور است و سیاست دولت اتمام و تکمیل این پروژه تا پایان سال 95 است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در آیین افتتاحیه 2 هزار واحد مسکن مهر در استان با بیان اینکه تاکنون 14 هزار واحد مسکن مهر در استان ایلام به‌بهره‌برداری رسیده است، گفت: 2 هزار واحد مسکونی مهر در استان ایلام وجود دارد که 80 درصد پیشرفت دارند و به‌زودی به مرحله بهره برداری می‌رسند.

سید کمال الدین میرجعفریان با اشاره به اینکه در استان ایلام 18 هزار و 900 واحد مسکن مهر و بافت فرسوده وجود دارد، اظهارداشت: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مجتمع‌های مسکونی مهر در استان ایلام صورت می گیرد و سعی شده که مشکلات این مجتمع‌ها برطرف شود و مدرسه و مسجد و دیگر زیرساخت های ضروری در این مجتمع‌ها احداث شود.

گفتنی است ۲ هزار واحد مسکن مهر در بلوار امام علی (ع) شهر ایلام امروز سه شنبه، با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام، معاونین ایشان و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.