۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
کد خبر: 308543

امین غلام نژاد:‌ جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در جریان بازی مهم تیم ملی کشورش مقابل اسلوواکی از سری رقابتهای مرحله مقدماتی یورو۲۰۱۶ که درشهر اوویه دوی اسپانیا برگزار می‌شد، ...

پیکه؛ خار چشم مادریدی ها

 مخاطب اصلی سوتهای انتقادی هواداران حاضر درورزشگاه بود. دلیل این سوتها، صحبت های تحریک‌آمیز پیکه در جشن قهرمانی فصل قبل بارسلونا علیه مادریدیها بود. در این گزارش می‌توانید بخشی از رفتارهای عجیب او در دنیای فوتبال را مطالعه کنید:

 

     زندگی خانوادگی

خوان پیکه، پدر جرارد،وکیل است و شیفته تجارت و ادبیات است و در حال حاضر مدیریت شرکت های متعددی از جمله شرکت ساخت و سازساختمانی وشرکت فروش فیبرهای شیشه ای را برعهده دارد و در مدیریت این شرکت ها از فرزندانش نیز کمک می‌گیرد. او علاقه زیادی به نویسندگی دارد و دو رمان به نام های «دو زندگی» و «روح گذشته» از او چاپ شده است. مونتسرات برنابئو، مادر جرارد پیکه، پزشک است و تخصص او در رشته فیزیک پزشکی و بازیابی است و به عنوان رئیس واحد آسیب های  مغزی در «انستیتوی گاتمن» مشغول به فعالیت است.

     آشنایی جرارد و شکیرا

پیکه قبل از آشنایی با شکیرا نامزدی به نام نوریا توماس داشت که طراح مد در اسپانیا بود ودر حال حاضر در مادرید مشغول تحصیل است. جرارد پیکه و شکیرا بعد از آشنایی، برای مدتی رابطه شان را از رسانه‌ها پنهان نگه داشته بودند. حالا پیکه در صحبت هایی اعلام کرده که در اوایل آشنایی برای رسانه‌ای نشدن ارتباطش با شکیرا به دنبال مناطق بکر و خلوت از جمله کانادا برای دیدار با یکدیگر می‌گشتند تا پاپاراتزی‌ها به سراغ آنها نیایند وهمچنین اعلام کرده که دوست دارد تا در آمریکا زندگی کند؛ چون در آنجا کسی او را نمی‌شناسد و از این موضوع لذت می‌برد.

در نهایت با انتشار تصویری معروف از آنها در کنار کارلس پویول و نامزد سابقش مالنا کاستا، این خبر را رسانه‌ای کردند. آنها حالا دو فرزند به نام‌های میلان پیکه مبارک (متولد 22 ژانویه 2013) وساشا پیکه مبارک (متولد 29 ژانویه 2015) دارند که هر دو متولد بارسلونا هستند.

     پیکه در دنیای تجارت

اولین شرکت او به نام کراد پروجکت در ژوئن 2006 افتتاح شد که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌کند. سه سال بعد او شرکت هولدینگ کراد را افتتاح کرد تا تجارتش را گسترش دهد. در سال 2011 شاخه دیگری از این شرکت برای تولید وفروش بازی های آنلاین افتتاح شد تا درآمدزایی او در تجارت بیش از پیش شود.

در ژوئن سال 2014 او کمپانی کوچکی در زمینه تولید همبرگر با مارک ناتروس زد.

    رفتارهای نادرست پیکه

جام جهانی2010: در جشن قهرمانی اسپانیا درخیابانهای مادرید، او برای خنده آب دهانش را روی یکی از مسؤولان تیم ملی پرتاب کرد!

پنج تایی های مادرید: درنوامبر2010 بعد از برد0-5 بارسا مقابل رئال، پیکه بعد از به ثمر رسیدن پنجمین گل تیمش، 5 انگشت دستش را به طرز طعنه آمیزی به سمت هواداران حاضر در ورزشگاه گرفت!

پرتاب بمب بدبو: در آگوست2014 ودر سفرکاروان بارسلونا به هلسینکی، او در یک اقدام عجیب، یک بمب بدبو را درداخل هواپیما پرتاب کرد!

موبایل:دراکتبر2014 او درسوپرکاپ کاتالونیا تعویض شد ودرنیمه دوم بازی او موبایل به دست،درحالی که بازی را تماشا نمی کرد، روی نیمکت دیده شد.

درگیری با پلیس:درگیری او با پلیس دراکتبر سال 2014 و ساعت 30/2 نیمه شب ودرمقابل یک دیسکو رخ داد. کوین رولدان: درجشن قهرمانی جامهای سه گانه بارسا در فصل گذشته، با لحن طعنه آمیزی از خواننده جشن تولد رونالدو تشکر کرد و گفت:« مرسی کوین رولدان؛ با تو همه چیز شروع شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.