مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: با يك برنامه ريزي اصولي و پايدار تا پايان سال 96 كليه روستاهاي واجد شرايط خراسان رضوي از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.

تا پايان سال 96 روستاي فاقد گاز در استان نخواهيم داشت

 

به گزارش قدس آنلاین مدیر عامل شركت گاز خراسان رضوي، با اشاره به آغاز عمليات اجرايي وسيع گازرساني به روستاهاي استان در هفته گذشته، اظهار كرد: با بهره برداری از این پروژه ها، تعداد 696 روستا با 100 هزار خانوار و با صرف اعتباري معادل چهار هزار و 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات بند ق تبصره دو قانون بودجه سال 93 در بازه 12 تا 18 ماهه از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.

حبيب الله صادقي تصريح كرد: با بهره برداري از پروژه هاي آغاز شده ضریب نفوذ گاز روستایی در استان از 67 درصد به 86 درصد افزایش خواهد داشت.

وی با بيان اينكه 70 درصد انرژي استان با گاز طبيعي تامين مي شود، گفت: در حال حاضر جمعيتي بالغ بر یک میلیون و 800 هزار مشترک گاز در استان بدون كوچكترين مشكلي از انشعاب گاز بهره مند هستند.

وي با اشاره به حضور معاون اول رئيس جمهور در هفته دولت در شهر گلبهار ، گفت: امروز به لطف تلاش شبانه روزي كاركنان شركت گاز خراسان رضوي همه پروژه مسکن مهر این شهر جدید، دارای زیرساخت‌های گازرساني هستند.

صادقی در ادامه، با اشاره به بهره برداري از 45 طرح گازرسانی در هفته گذشته تصريح كرد: از جمله این پروژه ها، گازرسانی به مسکن مهر رضوی، بیمارستان 100 تختخوابی بهداری رزمی شمالی شرق سپاه ، فازهای دو و سه بیمارستان رضوی، بیمارستان 62 تختخوابی فریمان، دانشگاه پیام نور واحد بجستان، فرهنگسرای امام رضا (ع)، نوباغ سبزوار، دو روستاها تربت جام، پنج روستای کاشمر می باشد.

وی اتمام احداث ایستگاه تقلیل فشار و اصلاح شبکه تغذیه و توزیع شهرهای بردسکن و خلیل آباد، گازرسانی به یک روستا و مجتمع 350 واحدی نسیم آباد و نیز دو روستای شهرستان چناران، دو روستای درگز و جایگاه CNGرباط سنگ را از دیگر دستاوردهاي شركت گاز خراسان رضوي در هفته دولت بر شمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.