وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وضعیت ساماندهی نیروی انسانی خوب است، گفت: توانستیم با تلاش‌های زیاد، مدارس مورد نیاز برای سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ در سایت‌های مسکن مهر را آماده کنیم.

آمادگی مدارس مسکن مهر برای سال تحصیلی جدید/ توزیع به موقع کتب درسی/ ساماندهی مطلوب نیروی انسانی
به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که حدود 9 ماه پیش آغاز شد و هنوز ادامه دارد، وضعیت ساماندهی نیروی انسانی خوب است و در نشستی که با مدیران کل استان‌ها در تبریز داشتیم، هماهنگی‌ها را انجام دادیم و امیدواریم با وضعیت خوبی سال تحصیلی 95ـ94 را آغاز کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه مهر افزود: پروژه مهر شامل تجهیزات، تعمیرات و تأمین کتاب‌های درسی از یک سو و اطلاع‌رسانی به مردم برای ثبت‌نام زودتر در مدارس و ساماندهی نیروی انسانی است که وضعیت بسیار خوبی داریم و توزیع کتاب‌های درسی نیز به موقع از 15 شهریور آغاز شده است.

فانی با بیان اینکه فضای آموزشی و ساختمان‌هایی که باید از اول مهر تحویل داده شود با آمادگی کامل تحویل داده خواهد شد، گفت: حتی در مسکن مهر که فضاهای جدیدی را می‌طلبید و متأسفانه پیش‌بینی مدرسه نشده بود، توانستیم با تلاش‌های زیاد مدارس مورد نیاز برای سال تحصیلی 95ـ94 در سایت‌های مسکن مهر را آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 12 میلیون دانش‌آموز در مدارس کشور ثبت‌نام شده‌اند، افزود: در مجموع امسال نسبت به سال‌های قبل آمادگی بالاتری برای بازگشایی مدارس داریم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی این وزارتخانه نیز گفت: 27 شهریور توسط سازمان سنجش آموزش کشور آزمون استخدامی برگزار می‌شود و بعد بیش از تعداد مورد نیاز دراختیار ما قرار خواهد گرفت که نسبت به مصاحبه و گزینش اقدام می‌کنیم و بلافاصله دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.