جنگنده‌های ائتلاف سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن ساختمان تلویزیون این کشور و برخی از پایگاه‌های انصارالله را بمباران کردند. در همین حال مسئولان مصری اعزام نیروی زمینی به یمن را تکذیب کردند.

ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به یمن/ مصر اعزام نیرو به عدن را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، جنگنده‌های متجاوز سعودی در جدیدترین حملات خود به یمن ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور در صنعاء را بمباران کردند. ساختمان تلوزیون صنعاء شامل ساختمان شبکه‌های ماهواره‌ای یمن، خبرگزاری سبأ و شبکه الایمان است.

خبرگزاری سبأ به شدت حملات عربستان به ساختمان تلوزیون یمن را محکوم و آن را اقدام جنایتکارانه و بزدلانه‌ای دانست که هدف آن خفه کردن صدای حق است.

به گفته ساکنان محلی در شمال صنعاء ائتلاف سعودی پادگان لشکر چهارم در مجتمع دولتی پایتخت را دو بار بمباران کرد.

این ائتلاف همچنین پادگان النهدین و کوه‌های فج عطان و پادگان الصیانه در منطقه الحصبه را هدف قرار داد. طی حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان تعز نیز چند غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر منابعی در دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کردند که اخبار منتشر شده درخصوص اعزام 800 سرباز مصری به یمن برای شرکت در عملیات زمینی صحت ندارد و مصر تنها از طریق نیروهای دریایی و هوایی خود با ائتلاف سعودی همکاری می کند.

یک مسئول مصری اعلام کرد که اعزام نیروهای زمینی مصری به یمن براساس قانون اساسی نیاز به موافقت پارلمان دارد.

پیشتر برخی مسئولان دولت مستعفی یمن مدعی شده بودند که مصر صدها نیروی زمینی به عدن اعزام خواهد کرد تا در عملیات نظامی علیه حوثی‌ها شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.