شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یورش ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

محکومیت یورش ددمنشانه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یورش ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

در آستانه سال نو یهودی، روز یک‌شنبه همزمان با نماز صبح، نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه شهرک‌نشین‌های تندرو، دست به حمله ددمنشانه به مسجدالاقصی زدند و با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور، صدها نفر از نمازگزاران مسلمان را زخمی کردند.

در واپسین روزهای پایانی ماه ذی القعده الحرام و در آستانۀ ایام حج ، نظامیان جلاد ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دروازه‌های باب‌السلسله و باب‌المغاریه و به هنگام برگزاری نماز جماعت صبح ، اقدام به شلیک گلوله، گاز اشک‌آور و گاز فلفل به نمازگزاران مسلمان را داشته و صدها نفر زخمی گردیدند. این تجاوز وحشیانه با جلوگیری از ورود دیگر مسلمانان برای کمک به زخمی‌ها همراه بوده و نمازگزاران در مسجد محبوس شده‌اند. نمازگزاران باشعارهای الله‌اکبر در مقابل این حملات وحشیانه مقاومت کردند.

رژیم ددمنش صهیونستی بیش از شصت سال است که با کشتار وحشیانه، آواره کردن زنان  و کودکان بی گناه و بی سرپناه  فلسطینی، این سرزمین مقدس را اشغال کرده و هر روز با کشتار جمعی و قتل و غارت مردم بی‌دفاع ، پرده ای جدید و سناریویی دهشتبار تر از  اشغالگری خود رقم می زند.

مردم مقاوم فلسطین نیز در مقابل این رژیم سفاک کودک کش، همواره با توکل به خداوند متعال  و اتحاد و وحدت، مقاومت کرده و تنها راه رهایی فلسطین از دست این رژیم اشغالگر را  انتفاضه فلسطینی وایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم را می‌داند.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم ملت آزاده، حق‌طلب و شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان می‌خواهد تا با محکوم کردن این یورش وحشیانه برای آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین دعا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.