قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: کار گازرسانی به بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

اتمام گازرسانی به بخش هلیلان در سال آینده

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح الله نوریان با بیان اینکه مرحله نخست گازرسانی به بخش هلیلان در چهار روستای شهرک امام، چشمه ماهی، خورده چشمه و سامان آغاز شده و شهر توحید و محله کهره در مرحله بعدی قرار دارد، اظهارداشت: عملیات گازرسانی به 58 روستای بخش هلیلان که امکان گازرسانی دارند تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه 3 پیمانکار برای گازرسانی سریع در این منطقه در حال انجام کارهای اولیه همچون خط تغذیه و گازرسانی هستند و 9 روستای دیگر نیز در آینده نزدیک عملیات گازرسانی در آنها صورت می گیرد، افزود: گازرسانی به 58 روستای این بخش که قابلیت گازرسانی در آنها وجود دارد تا پایان سال 95 انجام خواهد شد، ضمن اینکه طراحی برای گازرسانی به تمامی این روستاها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: بهره مندی مناطق محروم از نعمت گاز در اولویت های کاری دولت قرار گرفته و استان ایلام به همت دولت در این حوزه از استان های بهره مند در سطح کشور محسوب می شود.

روح الله نوریان با بیان اینکه هم اینک 21 شهر استان با درصد پوشش 98 درصد به شبکه سراسری گاز متصل بوده و 176 روستا نیز گازدار هستند، خاطرنشان ساخت: کار گازرسانی به 143 روستا نیز با حضور 55 پیمانکار در دست اقدام است که با افتتاح آنها درصد پوشش شبکه گاز در مناطق روستایی ایلام از 44 درصد کنونی تا پایان امسال به 70 درصد خواهد رسید.

وی از انجام 660 کیلومتر خطوط انتقال و تغذیه و بیش از 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه داخلی در استان ایلام خبرداد و بیان داشت: هم اکنون در استان 105 هزار مشترک با 74 هزار انشعاب از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام میانگین گازرسانی در کشور را 50 درصد عنوان و تصریح کرد: این میزان در استان ایلام به 70 درصد رسیده که نشان دهنده خدمت بزرگ دولت یازدهم به استان ایلام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.