قدس آنلاین: نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان "امروزه گنبد آهنین در ایران تحقق یافته و آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه است" تأکید کرد: رفتار آمریکا در ۱۲ سال گذشته و تهدیدات روی میز آنها بیانگر این است که قدرت تعرض به آسمان، زمین و دریای ایران را ندارند.

آمریکایی‌ها قدرت تعرض به آسمان، زمین و دریای ایران را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام  سیدمحمد‌حسن ابوترابی‌فرد دقایقی پیش در حاشیه افتتاحیه دومین نشست هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشهد پایتخت فرهنگی ایران و جهان اسلام بوده که از جایگاه و موقعیت ممتازی برخوردار است و همیشه میلیون‌ها زائر در این شهر رفت و آمد می‌کنند، نگاه به مشهد، نگاه به ایران و همه شهروندان ایرانی است. باید نگاه ویژه‌ای به این شهر مقدس و بارگاه نور ثامن الحجج(ع) داشته باشیم.

وی با ابراز "در تلاش هستیم تا تمامی مسائل و مشکلات شهر مشهد و استان خراسان‌رضوی را با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و استانداری وقت مورد گفت‌وگو و بحث قرار دهیم" افزود: با کاهش قیمت نفت به‌صورت جدی و کاهش درآمدهای پیش‌بینی شده برای بودجه، با تنگناهای جدی مواجه هستیم که عزم دولت و مجلس بر این است که با مدیریت و قدرت از این بحران‌ها عبور کند.

نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه به بررسی برجام اشاره کرد و گفت: کسانی که در فضای برجام قرار دارند، ایران را در یک موضع قدرت بسیار ویژه ارزیابی می‌کنند؛ ما توانستیم اقتدار خود را تثبیت کنیم و امروز ایران یک قدرت فرامنطقه‌ای است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه این قدرت دستاورد و تلاشی است که طی 12 سال گذشته و در سایه رهبری ولایت فقیه به‌دست آمده است، تصریح کرد: ایران یک قدرت علمی در منطقه است؛ رئیس‌جمهور آمریکا نیز بارها اظهار کرده که نمی‌تواند فناوری هسته‌ای را از ایران و دانش‌بنیان‌های ایران بگیرد. حتی اگر هم اظهار به این موضوع نکرده باشد، رفتار آمریکا در 12 سال گذشته و تهدیدات روی میز آنها بیانگر این است که قدرت تعرض به آسمان، زمین و دریای ایران را ندارند؛ این مهم به‌دلیل قدرت سیاسی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش نیروهای پرتوان انقلاب و سپاه پاسداران و ارتش است.

وی عنوان کرد: امروزه گنبد آهنین در ایران تحقق یافته و آسمان ایران، امن‌ترین آسمان منطقه است؛ به‌دلیل اقتدار سیاسی توانسته‌ایم قدرت‌های بزرگ را وادار کنیم از همه آنچه در شش قطعنامه اخیر و 12 سال گذشته بر آن تأکید کرده بودند، عقب‌نشینی کنند چراکه برابر قدرت‌های بزرگ ایستادیم. امروزه بیش از 6هزار سانتریفیوژ را در کشور مشغول فعالیت می‌بینیم و این موقعیت برتری است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آب سنگین اراک را در اختیار داریم و باید این موقعیت بزرگ را پاس بداریم و بدانیم این قدرت و برتری را با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای ثبت قدرت برتر به دست آورده‌ایم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.