معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تعجب می‌کنم که هنوز برخی از اینکه مردم ایران از دغدغه خارج شده‌اند عزا گرفته‌اند.

هنوز برخی به خاطر خروج مردم ایران از دغدغه عزا گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در مراسم ختم مرحوم سید هدایت الله جهان آرا ( پدر شهیدان جهان آرا) اظهار کرد: به فضل خدا از دیروز برجام عملیاتی شد و من متعجبم که بعضی افراد و برخی رسانه‌ها گویی عزا گرفته‌اند که مردم ایران از دغدغه خارج شده اند و هنوز دریغ دارند از اینکه به دیپلمات‌های ارزشمند و فرزندان انقلابی مردم خسته نباشید بگویند اما به لطف خدا اکثر مردم به خوبی می‌دانند که در چه موقعیتی قرار داریم.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور و اعضای دولت با حمایت مردم، بسیجیان و مقام معظم رهبری مصمم هستند که راه شهید جهان آرا در پیش بگیرند. آقای روحانی در سال 92 و در جریان مذاکرات مخلصانه با خدا معامله کرد و تمام اعتبار خود و همه توان حقوقی و دیپلماتیک کشور را به میدان آورد. سروران من در مجلس به خوبی می‌دانند که این مذاکرات چه فشاری را به دولت وارد کرد و تیم مذاکره کننده ما چه شب‌ها و روزهای دشواری را تحت فشار روحی تحمل کردند و ایستادند و توانستند گامی بلند در جهت استیفای حقوق مردم بردارند.

انصاری با بیان اینکه گام های بعدی باید در جهت رفع تحریم ها و جذب سرمایه باشد، افزود: در کشور اهل بیت (ع) و شهید جهان آرا نمی توان برای همیشه بیکاری بالای 15 درصد را تحمل کرد. فقر،‌ فساد، بیکاری و ناامیدی زیبنده این کشور نیست. حرکت دولت هم برای زنده کردن امید، اشتغال پایدار، جذب منابع داخلی و خارجی یک حرکت جهادی و در تداوم دفاع مقدس است تا جوانان آینده خوبی داشته باشند.

وی اضافه کرد:‌ امروز دولت در مبارزه با فساد با تمام توان به میدان آمده و مصمم است در این حوزه یک قدم به عقب نرود. همراهی مردم و همکاری قوه قضاییه، مجلس و سایر دستگاه‌ها می‌تواند دولت را در ریشه کن کردن فساد که متاسفانه در بعضی جاها نهادینه شده کمک کند. فساد اداری و رشوه با کشور اهل بیت (ع) همخوانی ندارد و باید از ادارات و بازار این کشور جز صداقت و آشتی و پاکدستی چیز دیگری دیده نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    5 2
    احسنت
  • بینام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    13 0
    دغدغه مردم نان شب است که اعلام میکنندربطی به هسته ای ندارد و باز گران میشود این دغدغه دولتمردان ماست که با آنها سر یک سفره بنشینند .
  • تارا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    11 5
    درود بر شرفت آقای انصاری که واقعیتارو گفتی؛خیلی سپاسگزار که به فکره آینده ایران و جوونای ایرانی هستی
  • * IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    2 22
    اگر آمریکای جنایتکار و فاسق و فاسدو نوکر جیره خوارش اسرائیل سر تعهداتشان بمانند فرمایشات معاون پارلمانی صحیح است و نباید دشمن دیرینه و شیطان مسجم را دسته کم گرفت.
  • بسیجی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 1
    همه چیزرادادیم ,هنوزکه هیچی نگرفته ایم!!
  • علی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    چون راه های دزدی شان بسته شده ودیگرنمی توانندقاچاق بیاورندورانت خواری کنندوبه بهانه ی دورزدن تحریم دلارهارابچاپندوبخورندومردم رادوربزنند.بله ریشداران بی ریشه ومنافق درهرلباسی سال هاست بیت المال راغارت کردند.
  • يك ايراني IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    بعضي ها نگران پول يا مفتي هستند كه از كنار تحريم ها گيرشان مي آمد .مردم از نظر آنها هيچ هستند .
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    از کدو م دعدغه خارج شدیم که خودمون نمیدونیم.دغدغه ما مدیران نالایق ودنیا طلب است.محض اطلاع.!
  • مهدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    از کدام دغدغه خارج شده ایم نفت ۱۴۰ دلاری شده زیر ۴۰ دلار بورس ۹۰ هزار واحدی شده ۶۰ هزار واح ومردم بیچاره هزاران میلیارتومان ضرر کردند هر روز وضع بدتر می شود
  • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    بگذارید از این غم بمیرند .
  • ایرانی محکم و استوار IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 1
    خارج شدن از کدام دغدغه ؟ روز به روز بر دغدغه مردم افزوده می شود ، آنچه مردم ایران را نگران کرده تحریم ها نیست ،و آنچه ملت را ناامید می کند تحریم نیست ، سی سال مقاومت ملت ایران این را نشان داد ، آنچه دغدغه ملت هست فساد ،آقازاده ها، اختلاس ، رانت ، رشوه ، ربا، تبعیض، بی کفایتی ، اشرافی گری ، فاصله طبقاتی ، بی بندو باری ، فحشا ، خود باختگی فرهنگی ، کم رنگ شدن ارزش ها ، دروغ ، ظلم ، بی عدالتی ، فقر ، و... هست ، فکری به حال این موارد بکنید خود به خود مشکلات حل می شود
  • بیات IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای انصاری اول میگفتید که دغدغه مردم چیست بعد بفرمائید که چه کسانی عزا گرفته اند تا ما هم بدانیم اما چه کسی به تیم مذاکره کننده خسته نباشید نگفته ما هم نمی دانیم منظور شما چه کسانی است فکر کنم شما می خواهید که همه مردم ایران بیاییند جشن بگیرند که توافق شده لطفا این جشن را به یک سال دیگر واگذارید که ما بدانیم اولا چرخ زندگی مردم می چرخد دوم این که بدانیم تحریمها به بهانه های واهی زیاد نشده سوم این که امنیت ملی ما به خطر نیفتاده و دانشمندان هسته ای ما از امنیت جانی برخورداند
  • .... IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    کدام اشتغال و کدام ارزونی را برای مردم ایجاد کردید که از دغدغه خارج شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه جوری دروغ گفتی که خودت هم باورت شد معلومه که هنر مند ی و بحمدا... ما هنرمند کم نداریم
  • من IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    وعده های دروغین تا کی اگه امریکا بیل زن بود بیل یونان و اکراین و...می زد چرا ما خودمون را به نفهمی بزنیم