مسعود عباسی : درگیری لفظی میان دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر گویا تمامی ندارد.از قرار معلوم پس از درگیری در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس روابط تاج و اسدی حسابی شکرآب شده است.

 اسدی؛ گزینه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال

تا جایی که اسدی در هر محفلی که حضور یافته از حرکات انفرادی مهدی تاج به شدت انتقاد کرده و او را به خودمحوری متهم کرده است، گویا وی در محفلی خصوصی هم از مهدی تاج به عنوان سر دسته باند اصفهانی ها در فوتبال نام برده و تاکید کرده در سازمان لیگ تخلفاتی روی داده که هیچ کسی حق ورود به آنها را ندارد. مهدی تاج که از این اخبار و موضع گیری ها جسته و گریخته خبر دار شده بود، با پیغام های هشدار آمیز تلاش کرد اسدی را به عقب نشینی وادار کند.

گفته می شود اسدی در جلسه با داوران مهدی تاج را به فرمانده مجمع الجزایر سازمان لیگ تعبیر کرده و تاکید کرده باید سازمان لیگ منحل شود چون با این وضعیت مهدی تاج خود را پاسخگو به هیچ کسی نمی داند. انتقادات تند اسدی علیه تاج از داخل همان جلسه برای مهدی تاج مخابره می شود.

اما جالب ترین بخش این کشمکش ها و درگیری های لفظی اینجا بود که شایع شده است مهدی تاج در محفلی خصوصی اعلام کرده است این اتفاقات مقدمه چینی برای انتخابات فدراسیون فوتبال است. برخی افراد مدعی شدند پیش بینی تاج و دیگر منتقدان این است که علیرضا اسدی در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال به عنوان نامزد  ریاست وارد عرصه خواهد شد که با وجود حمایت صریح مسوولان وزارت ورزش و جوانان وی گزینه گودرزی برای حضور در این سمت خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.