قدس آنلاین: مدیر کل كميته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالي ضمن تشکر از همکاری مردم نوعدوست وسخاوتمند استان با کمیته امداد گفت : مردم استان در جشن عاطفه ها حضوري پر شور دارند.

حضور پرشور مردم خیرخراسان شمالی در پایگاه های جشن عاطفه ها

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، «عباس اهرابی» گفت: بر اساس جمع بندي مرحله اول کمک هاي مردمي تا اين لحظه 2 ميليارد و 500 ميليون ریال مجموع کمک هاي نقدي و غير نقدي مردم در جشن عاطفه ها بود.


وی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها تا پایان هفته ادامه دارد اظهار داشت: به مناسبت همزمانی با عید قربان کار جمع آوری کمک ها در این پایگاه ها به دو صورت کمک های جشن عاطفه ها و کمک های مردمی عید قربان انجام می شود.

وی افزود: بي شک کمک هاي مردمي در کمتر از 48 ساعت به دست دانش آموزان خواهد رسيد تا لبخند شادي قبل از شروع سال تحصيلي جديد بر لبان آن ها نقش ببندد.

اهرابی اضافه کرد: پيش بيني مي شود امسال مجموع کمک هاي مردمي در اين جشن به 7 ميليارد ريال برسد.

وی اذعان کرد: مرد ما همواره در امور خیر پیش قدم بوده و امسال نیز همانند سال های گذشته از لوازمی که برای کودکان خود تهیه می کنند از سایر دانش آموزان محروم دریغ نمی کنند.

وی مشارکت مردم در جشن عاطفه ها را در روحیه دانش آموزان نیازمند موثر دانست و عنوان کرد: وقتی دانش آموز نیازمندی می بیند می تواند مثل سایر هم کلاسی های خود با لوازم التحریر نو به مدرسه برود به خودی خود نشاط و شادابی برای ادامه تحصیل کسب می کند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.