نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار به کاهش ۱۰ تا ۹۰ درصدی محصولات خود دست زده‌اند.

ترفند جدید خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار
به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با فارس از کاهش شدید تولید خودرو در کشور توسط تولیدکنندگان آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: به دنبال جو به وجود آمده در زمینه کیفیت و قیمت خودرو، خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار به کاهش 10 تا 90 درصدی محصولات خود دست زده‌اند.

وی افزود: این یک اشتباه بزرگ و صدمه جبران‌ناپذیر به تولید داخلی است چرا که با سوء‌استفاده چشم‌بادامی‌ها و نورچشمی‌ها از این وضعیت و موقعیت به وجود آمده بازار این صنعت در کشور به‌شدت تضعیف و سیل عظیمی از قطعه‌سازان و دیگر تولیدکنندگان در این زمینه به امواج خروشان دیگر بیکاران کشور خواهند پیوست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه‌حل خروج از این وضعیت به وجود آمده کاهش تولید نیست بلکه نجات را باید در اصلاح قیمت و بالا بردن سطح کیفیت جست‌وجو کرد.

وی این امر را یک خسارت ملی دانست و گفت: چنانچه زمینه برای جولان دادن نورچشمی‌ها و چشم‌بادامی‌ها برای تصاحب بازار خودرو فراهم شود، جبران این خسارت عظیم ملی، جبران‌ناپذیر و بسیار مشکل خواهد شد.

این نماینده مجلس از همگان خواست تا در زمینه تولیدات ملی با هوشیاری عمل کنند و امکان تصاحب بازار توسط سوء استفاده‌کنندگان و فرصت‌طلبان را از میان بردارند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    15 1
    کمپین مقصر ندارد / مردم دوست ندارند با قیمت بالا و کیفیت پایین ماشین بخرند . مشکلی هست ؟ من یکی از همین مردم که مدتها پیاده روی میکنم ولی ماشین نمیخرم . هر وقت ارزان شد میخرم .
  • بی نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    11 1
    بیکار میشن چه بهتر ما که جونم رو ازسر راه نیاوردیم
  • حسین IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    9 2
    ملت بزرگ ایران با مبارزه منفی تا تعیین قیمت واقعی محصولات ایران خودرو وزانو زدن رانت خواران به قدرت اراده مردم از خریدن خودرو صفر امتناع خواهند نمود
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 14
    به نظر من مردم باید الان خودرو خود را بخرن چو مطمئن باشید گران میشود وقتی تولید بیاد پایین خوب تقاضا میره بالا در نتیجه ماشین تو بازار کم میشه. مطمئن باشید خودروسازان جایی نمیخوابن که زیرشون آب بره
  • مشتری بدبخت IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    یکی بیاد جلو این چند تا مدیر عامل های بی تدبیر را بگیره!!! آخه با ندانم کاری کار درست نمیشه.همه میگن قیمت باید مناسب بشه و کیفیت بالاتر بره. دیگه کج فهمی نداره که!!! حالا تو تولید رت پایین بیار . خب نادان مردم پول ندارن بخرن. میفهمی!!!؟؟!! دوو یوو آندرستند!!!!!؟؟ فکر نکنم فهمیده باشید. هر کار دوست دارید بکنید. مردم افسار مدیران خودرو ساز را گردن خودشون انداختند. خود دانید!!!!
  • irani IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا محمد فرض کنید حالا همه مثل شما فکرکردند.بعد چه اتفاقی خواهد افتادآیا نه اینکه این ازخدا بیخبران دوباره باجان ومال واحساس مردم بازی می کنند.عزیز وعزیزان همی گویم وگفته ام بارها کسانی که صفر زیارتی کربلا ونجف درحال حاظروهمچنین سوریه درقبل رفتندواگر این آشغال هارو قیمت کرده باشند می دانند که این آشغال ها آنطرف بسیار بسیار ناچیز که ازحد تصور خارج هست به فروش میروند ومابه التفاوت شو ازمنو شما میگیرند تازه آن هم مصرف کننده هاش ناراضی اند فقط چون قیمت اش اصلابه دید نمیاد ومفته میخرندونگاه به لاف آقایان نکنید که میگویند ما آنطرف گرانتر میفروشیم درواقع نوعی لاف درغریبی است عزیزان همیشه از قدیم گفتند سزای گرانفروش نخریدن است