قدس آنلاین یزد - دبير ستاد مبشر غدير شهرداري يزد از آغاز برنامه پرده‌خواني غدير به مناسبت ايام دهه امامت و ولايت در دبيرستان‌هاي استان يزد خبر داد.

پرده‌خواني غدير در دبيرستان‌هاي يزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا دشتي با بیان این خبر اظهار داشت: پرده‌خواني غدير يكي از برنامه‌هاي تدارك ديده شده به مناسبت دهه امامت و ولايت در ستاد مبشر غدير است و قرار است در 15 مدرسه اجرا شود.

وي افزود: اين برنامه از امروز تا هشتم مهرماه به مدت چهار روز در دبيرستان‌هاي دخترانه و پسرانه اجرا مي‌شود و اين برنامه در هر روز براي سه مدرسه اجرا خواهد شد.

دشتي با بيان اينكه اين برنامه با هدف آگاهي دانش‌آموزان از واقعه غدير اجرا مي‌شود، خاطرنشان ساخت: در اين برنامه، افراد آگاه نسبت به واقعه غدير كه داراي تسلط كافي در اين زمينه هستند، به مدت يك ساعت از روي پرده‌هاي نقاشي، اين واقعه مهم تاريخي را نقالي مي‌كنند.

دبير ستاد مبشر غدير شهرداري يزد از همكاري آموزش و پرورش در اجراي اين برنامه قدرداني كرد و اظهار داشت: با توجه به اهميت واقعه غدير، اميدواريم در آينده اين قبيل برنامه‌ها را براي دانش‌آموزان بيشتري در سطح شهر يزد اجرا كنيم.

وي يادآور شد: در ايام دهه امامت و ولايت در مجموع 23 عنوان برنامه توسط ستاد مبشر غدير در سطح شهر يزد اجرا مي‌شود كه بر اساس برآوردهاي اوليه، اين برنامه‌ها بالغ بر 190 هزار مخاطب دارند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.