پدیده سلفی گرفتن نه فقط در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان تبدیل به پدیده ای فراگیر شده و نه تنها نوجوانان و جوانان بلکه حتی افراد سالخورده را نیز درگیر خود کرده است.

سلفی هایی که بجای شادی فاجعه آفریدند+ عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام جم آنلاین، برخی از موارد افرادی که قصد گرفتن عکس های سلفی را دارند فضاها و موقعیت های خطرناکی را انتخاب می کنند و بی احتیاطی نیز موجب رقم خوردن حوادث جبران ناپذیر می شود.

در همین رابطه راشا تودی، اقدام به معرفی 5 سلفی که بجای آفرینش شادی حوادثی بسیار غم انگیر را رقم زده اند کرده است.

سقوط از پل

روز شنبه یک پسر بچه 12 ساله قصد غافلگیر کردن دوستانش با گرفتن یک سلفی خاص را داشت. این پسربچه برای آنکه دوستانش به محض اینکه سلفی وی را دیدند نفسشان در سینه ها حبس شود از حفاظ های شش متری یک پل که بر روی خط راه آهن قرار داشت بالا رفت اما زمانی که می خواست از خود سلفی بگیرد از پل سقوط کرده و به روی خط راه آهن افتاد.

پیش از آنکه قطار به محل حادثه برسد امدادگران به سراغ این پسربچه رفتند اما متاسفانه دیگر نمی شد برای وی کاری کرد.

سلفی با شلیک گلوله

مورد دوم مربوط به جوان 19 ساله ای از تگزاس آمریکاست که بعد از پیدا کردن یک قبضه سلاح در خیابان تصمیم می گیرد که با آن سلفی بگیرد.

این جوان آمریکایی به خیال اینکه اسلحه خالی است در هنگام سلفی گرفتن اقدام به چکاندن ماشه می کند که متاسفانه شلیک گلوله به زندگی وی پایان می دهد.

سلفی با آسمانخراش مسکو

در ماه جولای یک زن 21 ساله روس که قصد سلفی گرفتن با یکی از بلندترین آسمانخراش های مسکو را داشت روی پلی در مقابل این آسمانخراس ایستاد اما خم شدن بیش از حد به پشت موجب سقوط وی از روی پل و مرگش شد.

به گفته شاهدان عینی نرده ای که این زن جوان به آن تکیه داده بود شکسته بود و همین امر دلیل سقوط وی بوده است.

صخره مرگبار

این مورد شاید غم انگیز ترین مورد از سلفی های خطرناک باشد. یک زوج لهستانی زمانی که برای گذراندن تعطیلات به سواحل پرتغال رفته بودند تصمیم گیرفتند تا برای گرفتن عکس سلفی از یک صخره بالا بروند اما متاسفانه هنگام گرفتن عکس هر دوی آنها از صخره سقوط کرده و از دنیا رفتند.

نکته غم انگیز درباره این زوج آنکه مرگ آنها درست در مقابل چشمان کودکانشان رخ داد.

سلفی خلبان

سلفی گرفتن زمانی که شما به عنوان خلبان در هواپیما حضور دارید واقعا هیجان انگیز است. در ماه فوریه یک جوان 29 ساله در کلرادوی آمریکا در حالیکه در حال پرواز با هواپیما بود هوای سلفی گرفتن به سرش می زند.

اما این هوس زمانی به سراغش می آید که وضعیت جوی مناسبی در محل پرواز برقرار نبوده و بی احتیاطی این خلبان هنگام سلفی گرفتن موجب بروز سانحه برای هواپیما و سقوط آن و مرگ خلبان می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.