وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به تشکیل کمپین «نخریدن مرغ» گفت: اگر مانعی برای مصرف مواد غذایی از حیث آلودگی آن وجود داشته و به سلامت مردم آسیب برساند، به طورحتم بدون هیچ ملاحظه‌ای هشدارهای لازم را داده و خبررسانی می‌شود.

واکنش وزیر بهداشت به «کمپین نخریدن مرغ»

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی با رد آلوده بودن مرغ مصرفی مردم، گفت: اگر مانعی برای مصرف مواد غذایی از حیث آلودگی آن وجود داشته و به سلامت مردم آسیب برساند، همانطور که راجع به آب معدنی اظهارنظر و هشدارهای لازم داده شد، دراین باره هم بدون هیچ ملاحظه‌ای خبررسانی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمپین نخریدن مرغ با تاکید براینکه مردم نباید به شایعات توجه کند، افزود: سازمان دامپزشکی باید در خصوص سلامت مرغ مصرفی مردم اظهارنظر کند و درصورت لزوم وزارت بهداشت نیز به این موضوع برای رفع نگرانی مردم ورود خواهد کرد.
هاشمی با اشاره به ممانعت از فعالیت آب معدنی دماوند، تصریح کرد: این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.
وی ادامه داد: درخصوص آلودگی آب معدنی دماوند تمامی تخلفات مستند بوده و نمونه کشت آن موجود است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که آب‌های موجود در بازار سالم بوده و مردم می‌توانند با خاطری آسوده نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    26 6
    وزیر بهداشت صلاحیت سلامتی مردم رو ندارد ، مثلا درمورد استفاده کنندگان از روغن پالم درلبنیات چرا هیچ اتفاقی نیقتاد ، چرا شرکتهای استفاده کننده ار روغن پالم معرفی نشدن ، هرچند مردم بالاخره باخبر شدن، وخیلی از مسائل این چنینی ....
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    16 8
    با سلام دم آقای هاشمی گرم خیلی وزیر فعال و خون گرم و پر کاری است انشالله لحظه لحظه زندگیش توام با شادی و سلامتی باشد
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    25 0
    سلام از وزیر بهداشت تقاضا دارم اکیپهای را برای برسی آب دیگر کارخانها اعزام کند بازرسان غیربومی باشند
  • حمید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    34 0
    بدون هیچ ملاحظه ای !!!! اگه اینطوره ، چرا نام شرکتهای استفاده کننده از روغن پالم رو اعلام نکردین؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    16 1
    تخم مرغ در این کشور نسبت به سایراقلام خوراکی مناسبترین قیمت را دارد بهمین خاطرتنها نان خورش سفرهای فقیر دراین دیار است . نسبت به گوشت قرمزکه هشت برابر آن گرانتر است ارزش غذائی بیشتری داشته و زیان کمتری و مردم مادراستفاده ازآن نسبت به بسیاری از کشورها عقبترند . مرغداران را حمایت کنیم تا مجبور بواردات محصولات آن ازدیگرکشورها نشویم .
  • سعید IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    کمپین بهترین راه برای پیشرفت ایران
  • نادر IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    دولت عزم خودش رو جزم کرده پدر ملت رو در بیاره هم گرون فروشی میکند وهم با اینکه گران فروشی می کند اکثر خوراکی ها مشکل دارد وبرای سلامتی ایجاد خطر می کند اون از لبنیات که وایتکس و روغن پالم میدهند به خورد ملت اون از برنج که می فرمایند آلودگی دارد این هم از مرغ آقا مرغ هم نمی خریم تا ببینیم یک آدم وطن پرست پیدا می شود که مشکلات مردم را مشکل خود بداند یانه ازاینهایی که من می بینم پیدا نمی شود
  • حميد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    وزير بهداشت علم غيب داره توي اين مملكت هزارتا مرغداري وجود داره كجارو ديده هر مشگلي هم بوجود بياد كي جوابگو هست مگه تاحالا نبوده همه از زيرش در ميرند تنها چيزي كه براي مسئولين بي ارزش جان مردمه
  • رضا IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    راجب شير هم توضيح دهيد ، قيمت جهاني شير 24 سنت معادل 9000ريال اما در ايران از كشاورز ميخرن 14200ريال به مردم توام با تركيبات ... ميفروشن 25000ريال.
  • رضا IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    با توجه به فیلم های پخش شده از تولید برنج چینی از مواد پتروشیمی (....) خواهشمند است در این مورد اطلاع رسانی نمایید