قدس آنلاین:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۷۹۷ مدرسه استان در هشت مهرماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۷۹۷ مدرسه خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، عباس اهرابی با تبریک سال تحصیلی جدید و آغاز بهار علم و دانش از برنامه‌های کمیته امداد همزمان با بازگشایی مدارس را برگزاری جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه‌‌ها روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه سال جاری در نقاط مختلف استان برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف فرهنگ‌سازی لازم در زمینه انفاق، احسان و نیکوکاری در مدارس برگزار می شود، گفت: مردم همواره ثابت کردند که همراه و همگام همیشگی نیازمندان هستند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار جشن عاطفه‌ها را در دو مرحله برگزار کردیم تا هم خیرین و نیکوکاران کمک‌های خود را اهدا کنند و هم فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در سطح مدارس نهادینه شود، گفت: امیدواریم امسال شاهد استقبال هرچه باشکوه از پایگاه‌های کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس باشیم.

وی تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد را 8 هزار و500 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد از دانش‌آموزان هم استانی چشم به راه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.

اهرابی با اشاره به مرحله دوم جشن عاطفه‌ها؛ زمان برگزاری این جشن در سطح مدارس استان را هشت مهر ماه عنوان کرد و گفت: کمیته امداد به منظور کمک به دانش‌آموزان مرحله دوم جشن عاطفه‌ها پایگاه‌هایی را در سطح مدارس برپا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: همزمان با اولین روز جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس در هر مدرسه کمک‌های دانش‌آموزان را جمع‌آوری می‌کنند و مبالغ جمع‌آوری شده، کمک‌ها را بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌کنند.

اهرابی در خاتمه از کلیه خیرین برای حضور در جشن عاطفهها و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دعوت کرد و گفت: امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور مردمی در جشن عاطفه‌های مدارس باشیم و دانش‌آموزان نیازمند هر مدرسه را با کمکی های خود شاد کنیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.