قدس آنلاین- تبریز: فرهاد رحیم قراملکی با درخشش در جشنواره کاریکاتور" ایران آینده در افق ۱۴۰۴ " جایزه ویژه این جشنواره را از آن خود کرد.

کسب جایزه جشنواره «ایران آینده در افق ۱۴۰۴» به کاریکاتوریست شبستری

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مراسم اختتامیه جشنواره سراسری کاریکاتور ایران آینده در افق 1404 با حضور احسان نمازی‌زاده مدیرکل امور دولت معاونت امور قوا و شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، داود ضامنی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی امور استانهای حوزه هنری کشور و سایر مسئولین کشوری برگزار شد و طی آن "فرهاد رحیم‌قراملکی" هنرمند کارتونیست تبریزی عنوان موفق به دریافت جایزه‌ این جشنواره شد.

 

در این جشنواره تعداد 371 اثر از 152 هنرمند 22 استان کشور شرکت داشتند که در نهایت 80 اثر از 61 هنرمند به نمایشگاه راه یافتند.

در پایان این جشنواره براساس رای داوران محمدرضا ثقفی از استان البرز شهرستان کرج، آیت نادری از استان اصفهان و مجتبی حیدر پناه از استان فارس شهرستان آباده به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و پویا عبدلی، حمید قالیجاری، فرهاد رحیم قراملکی، علی رضا پاکدل، سعید صادقی، محمود نظری، ناصر همتی راد، سید حامد مرتضوی، فرزانه وزیری تبار، مجتبی فیضی، هدیه صدیقه کسمایی و مهدی عزیزی به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند و با اهداء جایزه نقدی، لوح و تندیس جشنواره از آنها قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.