پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي: مدير عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي گفت: در پانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ، مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي به منظور چاپ كتاب «يك قرار ساده» شايسته قدردانی شد.

 مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي شايسته قدردانی شد

مسعود فرزانه با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از داوري آثار ارسالي به جشنواره و بررسي محصولات چاپي كه از سراسر كشور به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود، اين مؤسسه به دلیل چاپ كتاب «يك قرار ساده» شايسته قدردانی شد.وي عنوان كرد: اين كتاب شامل عكس نمايشگاه گروهي از عكاسان ايران است كه در قطع خشتي و 280 صفحه به صورت چهار رنگ روي كاغذ گلاسه چاپ شده و در تمامی مراحل پيش از چاپ، چاپ و پس از چاپ در مركز بين‌المللي چاپ و نشر قرآن كريم آستان قدس رضوي تهيه و تنظيم شده است.

مدير عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي گفت:  كتاب «يك قرار ساده» دربردارنده آثار  270 عكاس از سراسر ايران است كه در آن عكسهايي با مقوله زيارت حرم امام رضا(ع) به نمايش گذاشته شده است.

فرزانه، به امتيازات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي اشاره و عنوان كرد: وجود دستگاه‌هاي پيشرفته، توانمندي در زمينه چاپ نفيس، برخورداري از بالاترين سطح كارآيي در چاپ ورقهاي بسيار نازك، تجهيز به سخت افزارهاي كنترلي به منظور كنترل كيفيت و امكان گزارش دهي و ثبت نتايج كيفي، دارا بودن بالاترين سطح اتوماسيون به منظور آماده سازي و توليد كار چاپي در حداقل زمان، تجهيز به سيستم نرم افزاري تخصصي صفحه بندي و فرم‌بندي و برخورداري از فناوري پيشرفته صحافي جلد سخت و نرم از جمله امتيازات اين مركز است.

وي يادآور شد: پانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ با حضور  علي جنتي، وزير فرهنگ  و ارشاد اسلامي در تالار وحدت تهران برگزار شد.

پیکر 12 تن از جانباختگان خراسان رضوی در نخستین گروه پیکرهای اعزامی از عربستان است

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.