معاون ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد هر جای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، غیر قابل اجرا خواهد بود، این را، هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

هر جای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد اجرا نمی‌کنیم/ به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی درخصوص «برجام» و تأثیرات توافق هسته‌ای، گفت: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح وجود ندارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته است، لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستان‌مان باید بر قدرت نظامی خود بیافزاییم، و این امر مهم تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تحت القائات بعضی گزارش‌های دنباله‌های جریان فتنه و تصاویر مانکن‌های کنار خیابانی، آرزوهای بر باد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله دارند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور اظهار داشت: هرکجای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، غیر قابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

جزایری همچنین تأکید کرد که برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مورد رزمایش‌های نیروهای مسلح کشور نیز گفت: به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.