فرماندار سبزوار از تشییع پیکر مطهر ۵ تن از جان‌باختگان حادثه منا در این شهرستان خبرداد.

پیکر ۵ تن از جان‌باختگان حادثه منا در سبزوار تشییع می‌شود‌

به گزارش قدس آنلاین، احمد برادران در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه مراسم تشییع جان‌باختگان حادثه منا روز سه‌شنبه در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم ساعت 9 صبح فردا از محل مسجد جامع شهرستان آغاز و در میدان کارگر به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست خانواده جان‌باختگان پیکرهای مطهر این حادثه در محل زادگاه آن‌ها در روستاهای باغان از توابع  بخش مرکزی، روستای کلاته نوبهار از توابع بخش ششتمد و روستای آریان محمد‌آباد از توابع بخش روداب به خاک سپرده می‌شوند.

برادران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: پیکرهایی که خانواده آنان مایل به دفن در شهرستان باشند، در محل گلزار شهدای سبزوار دفن می‌شوند.

وی بابیان اینکه سلسله مراسمات مختلفی نیز در سطح شهرستان با حضور پر‌شور مردم و خانواده جانباختگان در سطح شهرستان پس از برگزاری مراسم تشییع پیکرها برگزار می‌شود، افزود: متاسفانه دولت سعودی در انتقال جنازه‌ها کارشکنی و می‌کند و همین مسئله سبب شده تا تشییع پیکرها با مشکلاتی همراه باشد که سعی شد با هماهنگی و همدلی مسئولان مراسم تشییع در چند مرحله و با شکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان سبزوار گفت: در مراسم حج امسال تعداد 560 تن از شهرستان سبزوار برای اجرای این مناسک به عربستان رفتند که متاسفانه در اثر حادثه خونبار منی 11 تن از این افراد جان‌باختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.