قدس:پیکر هفت جانباخته مشهدی فاجعه منا روز گذشته از مقابل مهدیه مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع شد.

پیکر ۷ جان باخته فاجعه منا در مشهد تشییع شد

طی این مراسم با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم، مسؤولان استانی و مقامهای نظامی، پیکر این جان باختگان پس از طواف در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز، برای خاکسپاری به گلزار بهشت رضا (ع) مشهد انتقال یافت.

سخنگوی ستاد تشییع و استقبال از جان باختگان خراسان رضوی در فاجعه منا نیز در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با این آیین بدنهای مطهر 6 جانباخته سبزواری و یک جانباخته اهل باخرز فاجعه منا نیز در آن شهرها بر دوش مردم مؤمن تشییع و به خاک سپرده شد.

محمدحسن واحدی افزود: این پیکرها جزو 22 پیکری هستند که در نوبت دوم به خراسان رضوی وارد شده اند که البته در این مرحله هشت پیکر در نیشابور تشییع و خاکسپاری شد و بدین ترتیب تمامی 22 پیکر مطهر جان باختگان خراسان رضوی فاجعه منا که در نوبت دوم به این استان وارد شده بود، تشییع و تدفین شده اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ساعت 14 دیروز نیز مرحله سوم انتقال تعدادی دیگر از پیکرهای جان باختگان فاجعه منا به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد شد.

92 زائر اهل خراسان رضوی در فاجعه منا جان خود را از دست دادند که از این تعداد تاکنون پیکرهای 45 نفر به استان منتقل و تشییع و تدفین شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.